חדשות בארץ

כואב: התינוק נהרג בתאונה, ההורים המאושפזים לא יכלו להגיע ללוויה

מעין דוד נהרג בתאונה בכביש 40 והובא למנוחות הסב ספד: "קשה מאוד. איך מספידים תינוק בן 8 חודשים? ואיך סבא שלו מספיד אותו? איך מקיימים לוויה בלי הורים"

  • ט' אייר התשפ"ג
(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)(צילום: אורן בן חקון / פלאש 90)
אא

מאות אנשים הגיעו ביום שישי, לפני כניסת השבת, לבית העלמין בכפר עציון. הסיבה: הם ליוו תינוק בן שמונה חודשים, מעין דוד, שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 שבנגב. עצב גדול נרשם בלוויה משום שהתינוק נקבר ללא הוריו, המאושפזים בעקבות התאונה, שנותרו בבית החולים יחד עם אחיו של מעין, בן ה-7.

אחיו של האם, דורון הולנדר, אמר בשם האם: "קיבלנו מהקדוש ברוך הוא 19 וחצי חודשים של שמחה ואושר. היום, ערב שבת, אנחנו צריכים להחזיר את המתנה. אפילו בהסתרה שבתוך ההסתרה שם נמצא ה' יתברך".

סבו משה דומנוביץ' אמר בכאב: "קשה מאוד. איך מספידים תינוק בן 8 חודשים? איך סבא שלו מספיד אותו? איך מקיימים לוויה בלי הורים? מי מכיר דרכו של הקב"ה, אז בכל זאת אנו אנשי אמונה - גם אם יש דברים שאנו לא מבינים. לי זה מזכיר את מות שני בני אהרון נדב ואביהו. ואיך קיבל זאת אהרון? וידום. לעיתים השתיקה שמסמלת קבלה, היא כוח החיים".

סבו שלום הוסיף: "אהבנו אותך בעל לבבנו ובכול מאודנו, היית לנו מעין של חיים. כשעיניי פגשו את עינך זה היה משהו מיוחד, המבט החודר. סבתא הייתה מתחזקת מלראות אותך. ולפתע המעין יבש. כולנו נתחזק, מכוחות החיוך שנתת לנו ומעין הדמעות יבש. אנא תהיה מליץ יושר לכל משפחתנו ובמיוחד לאבא אליה שמאוד מאוד אהב אותך ואמא שמאוד אהבה אותך".

אתמול נעצרה הנהגת שהרגה את הפעוט. החשד הוא שנהגה בשכרות ותחת השפעת חומרים אסורים.

תגיות:הלוויהתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה