חדשות בארץ

ח"כ בוארון: מחאות השמאל לא קשורות לרפורמה, מטרתן להפיל את הממשלה

בוארון, ממארגני "הפגנת המיליון", הדף את הטענות לפיהן ראש הממשלה נתניהו עומד מאחורי ארגון מחאת הימין: "זה כוחות שעלו מהשטח"

בוארון (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)בוארון (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ח"כ אביחי בוארון מהליכוד, ממארגני הפגנת הימין שתתקיים הערב (חמישי) בירושלים, תקף הבוקר את מפגיני השמאל נגד הרפורמה המשפטית. בריאיון לניסים משעל וסיון כהן ברדיו 103, אמר בוארון: "כל מחאות השמאל, ובוודאי השמאל האנרכיסטי וחברי יאיר לפיד, זה להפיל את ממשלת הימין, הממשלה הלאומית. זה לא קשור לרפורמה. חשוב שנדע את זה".

בוארון הדף את הטענות, לפיהן ראש הממשלה בנימין נתניהו עומד מאחורי ארגון מחאת הימין: "ראש הממשלה שאל אותי האם אנחנו מתכננים צעדים לעתיד לאחר ההפגנה הספונטנית לפני מספר שבועות. אמרתי לו שכן, שאנחנו רוצים לארגן את עצרת המיליון. אמרנו לו שאנחנו רוצים לקרוא למחנה הלאומי לעלות לירושלים ולתמוך בממשלה, בקואליציה הלאומית ולתת את הכוח לבצע את הרפורמה המשפטית. לא הוא עומד מאחורי זה. זה כוחות שעלו מהשטח וראו, בתסכול גובר, את חוסר היכולת של הקואליציה להשתמש בכלים אזרחיים כי הקואליציה והממשלה הם לא אזרחים מהשורה".

לסיום הדגיש בוארון: "לא נתניהו ולא אף אחד אחר רוצה להגיע למצב שהמדינה נפגעת, המדינה יקרה לנו, המדינה חשובה לנו. אנחנו נפתח את העצרת בתפילה לשלום המדינה, ומתוך אחריות גדולה אנחנו לא הולכים בכוח על הרפורמה הזו אפילו שיש לנו את כל הזכות המוסרית. 64 מנדטים, רוב מוחלט מאזרחי ישראל שרוצים את הרפורמה".

בתוך כך, שר החוץ אלי כהן פרסם סרטון בו קרא לציבור להגיע להפגנה: "אני קורא לכם להגיע למפגן התמיכה ברפורמה המשפטית. הרפורמה נחוצה מאוד לחיזוק הדמוקרטיה הישראלית. אני מסתובב ברחבי הארץ ושומע את רצון העם להעביר את הרפורמה, להפריד בין בית המשפט לכנסת, להפסיק את הנפוטיזם של האליטה המשפטית".

בהפגנה הערב צפויים להשתתף השרים יריב לוין, בצלאל סמוטריץ', איתמר בן גביר וישראל כ"ץ, יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ, יו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן וחברי כנסת נוספים מהקואליציה.

תגיות:אלי כהןהרפורמה המשפטיתהפגנת המיליוןאביחי בוארון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה