חדשות בארץ

נטלי דדון על הפגנת המיליון: "נלחמים על הזהות היהודית של המדינה שלנו"

הפעילה החברתית קראה להגיע ל"הפגנת המיליון" בירושלים: "עוברים כאן תהליכים מתחת לאף שאלוקים ישמור איזו מדינה תהיה לנו"

(צילומים: שלומי כהן, נעם רבקין פנטון / פלאש 90)(צילומים: שלומי כהן, נעם רבקין פנטון / פלאש 90)
אא

הפעילה החברתית נטלי דדון, שהודיעה בימים האחרונים על כוונתה להשתתף בהפגנת המיליון, הסבירה היום (חמישי) מה הניע אותה להצטרף לעצרת הימין.

בריאיון לרדיו 103 הסבירה דדון כי מדובר במאבק על זהות המדינה. "נלחמים על הזהות שלנו. הרפורמה היא ממש לא העניין, היא בטח לא העניין המרכזי. אלא הזהות היהודית של המדינה שלנו, היא זו שבסכנה – לא הדמוקרטיה"

"עוברים כאן תהליכים מתחת לאף שאלוקים ישמור איזו מדינה תהיה לנו. איפה הכבוד שלכם לדמוקרטיה?", תקפה דדון את מפגיני השמאל. "אין פה הפיכה משפטית. היו בחירות. תנו להם לעבוד. אי אפשר לעשות הכללות. אתה לא יכול להשתמש בקלפים של קיצון על מנת לשלול לנו את הדעה. היו עד לא מזמן תומכי טרור בממשלה, מה זה הטרלול הזה? איפה הייתם כשהיו תומכי טרור בממשלה שהיללו שהידים? למה לא קמתם לרחובות?".

דדון הסבירה מה הניע אותה אישית להצטרף להפגנה: "אני קוראת לזה התעוררות. אני צופה בתהליכים מאוד קשים שהחברה שלנו עוברת. החלטתי לפעול. אני מאמינה שחייבים רפורמה, באופן כזה או אחר. כולנו צריכים את זה, זה לא עניין של ימין או שמאל. אנחנו צופים בתהליכים שנעשים כאן, בעוולות שלצד דברים טובים. צריכים שינוי בהול, איזון בין הרשויות".

בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כתבה דדון על החשיבות שבהגעה להפגנה: "זהו צו השעה, פיקוח נפש. כולנו כמקשה אחת חייבים לעמוד שם זה לצד זה. לצעוק בקול גדול 'הקול שלי נחשב'. רוצה לדעת בנפשי שעשיתי הכל, אבל הכל, ולא צפיתי מהצד בהגנה על ביתי מול מחבלים. שעזרתי למנוע עוד שפיכות דמים. שנלחמתי באלימות המסתננים. שהגנתי על מולדתי".

דדון הוסיפה כי "אחרי שנים של התנדבות בהסברה, התסכול הגדול מכל היה נוכח העובדה שכותלי בג"ץ פשוט הפקירו פעם אחר פעם את הטיפול בגופים המסוכנים לנו. קבלת עתירות הזויות כאילו לא מדובר על חיינו וביטחוננו. היום אומרים די. אנחנו רוצים דמוקרטיה ואיזון אמיתי בין הרשויות. אנחנו לא עומדים מהצד בזמן שלא סופרים אותנו. אנשים, נשים וטף – כולנו בירושלים".

 מתנות בעולם הילדים בלי הגרלה לכל מנוי שנתי: מארז ספרי אפרת ברזל + חודשיים חינם:) לחצו כאן להצטרפות >>>
תגיות:נטלי דדוןהרפורמה המשפטיתהפגנת המיליון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה