חדשות בארץ

אבוטבול: "הטרוריסטים האכזריים לא מבחינים בין דתיים לחילוניים, בין שמאלנים לימנים"

בנאום בטקס יום הזיכרון שנערך בבית העלמין הצבאי ברמלה, העלה סגן השר משה אבוטבול על נס את תרומתם של חללי מערכות ישראל לתקומתה ולשגשוגה של המדינה: "בזכותם אנו יכולים לקיים מדינה לתפארת, עם ב"ה ביטחון וצבא משלנו, עם מערכות חינוך מתקדמות, ועם עולם של תורה ויהדות שבס"ד חב את הגנתו לאלו שלצערנו אינם איתנו היום"

  • ד' אייר התשפ"ג
(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)(צילום: הדס פרוש / פלאש 90)
אא

סגן שר החקלאות, ח"כ משה אבוטבול (ש"ס), השתתף היום (רביעי) בטקס יום הזיכרון הממלכתי לחללי צה"ל שנערך בבית העלמין הצבאי ברמלה. בנאומו בטקס העלה אבוטבול על נס את תרומתם של הנופלים לקיומה של מדינת ישראל: "בס"ד בזכותם אנו יכולים לקיים מדינה לתפארת עם עולם רפואה משגשג, עם ב"ה ביטחון וצבא משלנו, עם מערכות חינוך מתקדמות, ועם עולם של תורה ויהדות שבס"ד חב את הגנתו לאלו שלצערנו אינם איתנו היום".

"אותם אלו שבמשך שנים רבות ביכה את לכתם מרן הראשון לציון, הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, ושעשה לילות כימים לאחר מלחמת יום הכיפורים ועזב את הכל והתיישב לכתוב פסקי הלכה לא פשוטים, וראויים, להתיר את אותם מאות נשים עגונות של הקדושים הי"ד שלא נודע מהם, וממקום קבורתם".

"את אותם קדושים וצדיקים שאנו כאן היום מתאחדים לזכרם הי"ד, חיילי צבא הגנה לישראל, הן הן הנאמנים והאמיצים שחירפו נפשם למעננו מלוחמי המחתרות וחטיבות הלוחמים, מקהילת המודיעין, מהמשטרה, משירות בתי הסוהר, להם גם הקמתי בהיותי ראש עיריית בית שמש הנצחה וזיכרון את בניין בית 'יד לבנים' לעילוי נשמתם הטהורה הי"ד".

בהמשך דבריו התייחס אבוטבול לגל הטרור הגואה: "גם לאחר הקמת המדינה, בהיותנו עם עצמאי בארצנו, עדיין 'בדמייך חיי'. דמנו ניגר כמים בחוצות על ידי מרצחים שפלים, טרוריסטים אכזריים שכלל אינם מבחינים ברצח בין גברים לנשים, בין ילדים לבוגרים, בין דתיים לחילוניים, בין שמאלנים לימנים, בין חרדים לבין שאינם כאלה. הם רוצחים, ורוצחים ללא הבחנה רק בשל היותנו יהודים – זה כלל לא משנה להם דעותיך האישיות, הפוליטיות או הדתיות".

תגיות:יום הזיכרוןמשה אבוטבול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה