חם ברשת

נטלי דדון מרגשת: "איזו חוצפה יש לי בכלל לכאוב ולדמוע, שילד הולך לישון בלי אבא?"

בפוסט ויראלי שעלה לרשת כתבה אושיית הרשת: "תעצרו את היום הזה, או שתזרזו אותו. העיקר שנעבור משכול ללא לשאול, עד מתי?"

  • ד' אייר התשפ"ג
בעיגול: נטלי דדון (צילומים: shutterstock, שלומי כהן / פלאש 90)בעיגול: נטלי דדון (צילומים: shutterstock, שלומי כהן / פלאש 90)
אא

נטלי דדון מרבה לכתוב ברשתות החברתיות. הפעם, במהלך יום הזיכרון, היא שיתפה על תחושותיה הקשות ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה.

"תעצרו את היום הזה, או שתזרזו אותו. העיקר שנעבור משכול ללא לשאול, עד מתי?. איזו חוצפה יש לי בכלל לכאוב, לדמוע, כשקיים לו ילד אשר הולך לישון בלי אבא וישנם שיתעוררו ללא אמא, שבורי לב אשר קברו אח או אחות או אפילו שניים, שבט אחים גם יחד", כתבה דדון בכאב.

עוד הוסיפה: "ילדים קוברים הורים, הורים נפרדים מילדים לנצח. הדפיקה על הדלת, הגעגועים האינסופיים, אנשים שלמים חסרים. אוף עם היום הזה, לנו יום, להם חיים לצד השכול חיים במדינה בה לא רואים את הסוף ומתי אלוקים? מתי נכתוב על שיש קר הוא היה האחרון שנפל או שנרצח, האחרון לעד, מתי?".

לאחרונה ביקש הרב לאו די, שאיבד את רעייתו ושתי בנותיו בפיגוע בבקעת הירדן, להציף את הרשתות החברתיות בתמונות דגלי ישראל. על כך כתבה דדון: "סטורי זה לא מספיק! כמה אצילות בבקשה אחת, בעת הכי קשה של אדם. ליאו די איבד אישה ושתי בנות וביקש דבר אחד מאיתנו – להעלות את דגל ישראל לזכרן. תצבעו את האינסטגרם כולו בכחול לבן. לזכרן".

תגיות:יום הזיכרוןנטלי דדוןמשפחת די

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה