יום הזיכרון

קורין גדעון משתפת על אביה: "מה עובר לו בראש? הקרבות בטנק, החברים שאיבד"

עם כניסת יום הזיכרון שיתפה אשת התקשורת וריגשה: "אבא שלי הוא גיבור. הצל"ש העלה אבק בארון גם בשנים שהיה מתעורר מסיוטים בלילה, קופץ מכל רעש חזק, מתמלא עצבות פתאומית. אבא שלי לא מדבר, אבל חי את 1973 יום יום"

  • ד' אייר התשפ"ג
בעיגול: קורין גדעון (צילומים: יונתן סינדל, מיכאל גלעדי / פלאש 90)בעיגול: קורין גדעון (צילומים: יונתן סינדל, מיכאל גלעדי / פלאש 90)
אא

אשת התקשורת קורין גדעון פרסמה אמש (שני) פוסט מרגש על הקשר המשפחתי שלה ליום הזיכרון. "כמו בכל יום זיכרון, כולנו באים להיות עם אבא שלי", כתבה תחת התמונה של בני המשפחה עמו. "הוא לא מספר הרבה על מה שעבר במלחמת יום הכיפורים. כשלחם בלב התופת של רמת הגולן, כשריונר בחטיבה 188 שהתפרקה לגמרי מרוב אבדות שספגה, אבל אנחנו יודעים שקשה לו".

גדעון סיפרה כי "ביום הזה הוא מתכנס בעצמו ומעשן סיגריות בשרשרת, ואני תמיד מנסה לחשוב מה עובר לו בראש. הקרבות בטנק, החברים שאיבד, פחד המוות שאפף אותו". היא ציינה כי לדעתה, אם המלחמה לא הייתה מתרחשת לפני 50 שנה, אביה בוודאי היה מוכר כ"פוסט טראומטי".

בהמשך הוסיפה גדעון: "אבא שלי הוא גיבור שקיבל צל"ש על מה שעשה, צל"ש שהעלה אבק בארון גם בשנים שהיה מתעורר מסיוטים בלילה, קופץ מכל רעש חזק, מתמלא עצבות פתאומית. אבא שלי לא מדבר, אבל חי את 1973 יום יום". 

לסיום ציינה: "גם שני אחיי הגדולים שירתו כקצינים קרביים ולחמו במלחמת לבנון השנייה. הם חזרו עם מטענים וצלקות משלהם".

תגיות:יום הזיכרוןמלחמת יום הכיפוריםקורין גדעון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה