סלבס בהתחזקות

הדוגמנית המתחזקת מפתיעה: "התחזקתי לבד. למה לא יכולתי להיוולד דתייה?"

דוגמנית בשם סינדי צ'אדי ממשיכה במגמת ההתחזקות הרוחנית, למרות שהיא עדיין לא מגדירה את עצמה דתייה. "אני מתחזקת ומשתדלת בתחומים רבים. אבל יש קשיים. אני זוכרת שהתפללתי לבורא עולם ושאלתי: 'למה לא נולדתי דתייה?"

אא

דוגמנית בינלאומית בשם סינדי צ'אדי ענתה השבוע לשאלות של הגולשים והפתיעה לאחר שחשפה את העובדה כי היא מתחזקת ברוחניותה - למרות קשיים רבים שניקרים בדרכה. 

צ'אדי נשאלה על ידי אחת הגולשות האם היא מגיעה ממשפחה דתית, אך ענתה: "לא, התחלתי להתחזק לבד. וכשהתחלתי רציתי להיות דתייה".

עוד הוסיפה צ'אדי ותיארה את המפגש עם אישה חרדית שעודד אותה לצעוד בדרך, ולעמוד איתנה כנגד כל הקשיים שסובבים אותה. "אני זוכרת שישבתי והתפללתי לבורא עולם", כתבה. "למה פשוט לא יכולתי להיוולד דתייה והכל היה הרבה יותר קל? אבל אז, בזכות אותה אישה, הבנתי שהקדוש ברוא הוא לא שם אותנו בניסיון שאנחנו לא יכולים לעמוד בו, והיום אני זאת שמכניסה את הדת למשפחה ולחברים שלי יותר ויותר".

אז לא, היא עדיין לא מגדירה את עצמה כדתייה במלוא מובן המילה - כי כפי שאמרנו, זה לא קל ביום אחד לשנות את החיים מהקצה אל הקצה. אף בעל תשובה לא לקח על עצמו הכל בבת אחת. "אני מתחזקת", אמרה והוסיפה כי היא מקפידה לשמור שבת, ומשתדלת בתחומים רבים להתאים את עצמה לדת - אך כרגע עדיין בדרך. 

 

תגיות:סינדי צ'אדיהמתחזקת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה