סלבס בהתחזקות

מגישת החדשות מתחזקת: "הדת היא המנוע והאיזון"

מגי טביבי, שתנחה את טקס יום הזיכרון הממלכתי, שיתפה את עוקביה: "עוברת התחזקות באמונה. יש ניסיונות, גם אתגרים, ולא הכל חלק כפי שלפעמים נדמה. ההבנה שהכל קורה מסיבה שנסתרת מעינינו ולטובה היא קסומה"

  • ג' אייר התשפ"ג
בעיגול: מגי טביבי (צילומים: שלומי כהן, פלאש 90 / shutterstock)בעיגול: מגי טביבי (צילומים: שלומי כהן, פלאש 90 / shutterstock)
אא

מגישת החדשות של ערוץ 14, מגי טביבי, נבחרה לאחרונה להנחות את טקס יום הזיכרון הממלכתי לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה. אתמול (ראשון) היא קיימה פעילות של שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה והעלתה מספר נקודות מעניינות בנוגע לאורח חייה.

"מה השינוי הגדול ביותר שאת חשה שאת עוברת בחודשים האחרונים?", נשאלה מגישת החדשות והשיבה: "התחזקות באמונה. יש ניסיונות, גם אתגרים, ולא הכל חלק כפי שלפעמים נדמה. ההבנה שהכל קורה מסיבה שנסתרת מעינינו ולטובה היא קסומה". 

על העובדה שפרסמה לאחרונה דברי תורה על פרשת השבוע, כתבה טביבי: "המילה 'דת' יוצרת לרוב רתיעה וריחוק, ולכן מתוך המציאות הזאת החלטתי לקחת על עצמי את משימת ההנגשה. מה שמדהים לראות הוא שהרבה מהתגובות וההודעות הפרטיות לגבי זה מגיעות דווקא מקהל חילוני שמוצא חיבור עמוק לדברים. זה ההישג מבחינתי".

בהמשך, נשאלה טביבי כמה היא מחוברת לדת וענתה: "מאוד. היא המנוע, האיזון והשמירה על השפיות".

תגיות:סלבס בהתחזקותמגי טביבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה