חדשות בארץ

נתניהו לבניו של סא"ל מוחמד חיר אל-דין ז"ל: "זכות גדולה להיות בנים של גיבור גדול"

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל, נפגש ראש הממשלה עם אלמנות, יתומי צה"ל ואח שכול מארגון אלמנות ויתומי צה"ל. נתניהו: "יצא לי הרבה פעמים לשלוח אנשים לקרב, ואין פעם אחת שאני שולח אותם לשם שאני לא חושב עליכם – על המשפחות"

נתניהו (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)נתניהו (צילום: יוסי אלוני, פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נפגשו היום (ראשון) עם אלמנות, יתומי צה"ל ואח שכול מארגון אלמנות ויתומי צה"ל. במפגש השתתפה, בין היתר, אלמנתו של סא"ל מוחמד חיר אל-דין ז"ל, שנהרג בהיתקלות במהלך מבצע מיוחד בחאן יונס בשנת 2018. האלמנה נהאד סיפרה כי תחילה היה קשה לבנה לשמוע את ההגדרה "יתומים", אבל כיום הוא מחכה ללכת למפגשים שתורמים לו רבות.

נתניהו אמר לבניה, אחמד ורם: "אבא שלכם היה גיבור גדול. זו זכות גדולה להיות בנים של גיבור גדול. לא כל אחד יכול להגיד את זה. את זה אני אומר לכם כמי שיודע לא רק על הפעולה שבה הוא נפל, אלא גם על דברים נוספים שאני עדיין לא יכול לחלוק. שזה ילווה אתכם כל החיים – אבא שלכם היה גיבור גדול, גיבור אמיתי. זו זכות גדולה, עם כל הכאב הגדול מאוד".

איריס, אלמנתו של סגן שמוליק חלפון ז"ל שנפל בקרב במלחמת לבנון השנייה בשנת 2006, סיפרה כי בעבר ראיינו את בנה ליעד ושאלו אותו "למה אתה מתגעגע?". הבן השיב: "איך אתגעגע אם אני לא הכרתי אותו?". רעיית ראש הממשלה אמרה לליעד כי הוא נושא את הגנים של אביו, הוא חלק ממנו. עוד הוסיפה כי "מאחורי כל שם של נופל יש משפחה, ועם הסיפורים שלכם אנחנו זוכים להכיר קצת מכל משפחה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "יצא לי הרבה פעמים לשלוח אנשים לקרב או למשימות מאוד מסוכנות, ואין פעם אחת שאני שולח אותם לשם שאני לא חושב עליכם – על המשפחות שישלמו אחר כך את המחיר. זה לא מונע ממני לעשות את זה, אבל זה אומר שכשאתה שולח תמיד לחשוב על המחיר. לא לשלוח בקלות דעת".

תגיות:יום הזיכרוןבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה