חדשות בארץ

גורם בטחוני: אחרי יום העצמאות – יעלה רף התגובה הישראלית באיו"ש

עקב החשש מהסלמה בפיגועים ובעוצמתם, רף התגובה הישראלית מול הטרור צפוי לעלות לאחר יום העצמאות. ראש תוכנית איראן במכון למחקרי ביטחון לאומי, סימה שיין: "אנו בנקודת זמן שלילית מאוד מבחינת הביטחון הלאומי של ישראל"

אילוסטרציה (צילום: נאסר אישתיה /פלאש90)אילוסטרציה (צילום: נאסר אישתיה /פלאש90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה היום (ראשון) את שרי הממשלה להימנע מלהתבטא בפומבי בסוגיית הפעולות שישראל תבצע בעתיד ביהודה, שומרון ועזה בכל הקשור למאבק בטרור הפלסטיני. על פי הדיווח בחדשות 12, נתניהו התכוון בין היתר לנושא הסיכולים הממוקדים. גורם בטחוני אישר כי בעקבות דיון שהתקיים בנושא, רף התגובה הישראלית צפוי לעלות אחרי יום העצמאות, גם ביהודה ושומרון וגם ברצועת עזה.

ראש תוכנית איראן במכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), סימה שיין, התייחסה היום לניסיונות של איראן לחמם את הגזרות השונות מול ישראל. בכנס במכון בנושא התלכדות הזירות הביטחוניות על רקע המשבר הפנימי בישראל, אמרה שיין כי "קורה פה אירוע. אנו בנקודת זמן שלילית מאוד מבחינת הביטחון הלאומי של ישראל".

"יש פה זיהוי, אולי בטעות, של חולשה ישראלית על רקע אירועי הפנים וניסיון לאתגר את ישראל. לא ניתן להתעלם מזה. איראן היא האתגר הביטחוני המרכזי של ישראל".

בתוך כך, סגר יוטל על יהודה, שומרון ועזה מערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ועד צאת יום העצמאות. המעברים ייסגרו מחר בשעה 17:00 וייפתחו בחצות הלילה שבין רביעי לחמישי. במהלך הסגר יתאפשר מעבר במקרים הומניטריים, רפואיים וחריגים בלבד, בכפוף לאישור מתאם פעולות הממשלה בשטחים.

תגיות:איראןיהודה ושומרוןטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה