חדשות בארץ

"אין לנו מיליונים, יש לנו את העם": התעוררות בימין לקראת הפגנת המיליון בחמישי

ההכנות בעיצומן: אלפים התגייסו לתמיכה בגיוס ההמונים להפגנה, מאות מתנדבים כבר הצטרפו למטה ההסברה. הסעות ייצאו מכל הארץ

  • ב' אייר התשפ"ג
הפגנת הימין בירושלים בחודש שעבר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)הפגנת הימין בירושלים בחודש שעבר (צילום: גילי יערי, פלאש 90)
אא

בסוף השבוע הקרוב תיערך בירושלים עצרת המיליון להבעת תמיכה ברפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה. ההכנות לקראת ההפגנה כבר בעיצומן, כשמכל רחבי הארץ מתוכננות לצאת הסעות. אלפים כבר נרשמו והתנדבו על מנת לקחת חלק גם במטה ההסברה. בנוסף, אלפי ישראלים תורמים לטובת קמפיין גיוס ההמונים שנפתח לטובת מימון ההפגנה.

קמפיין הגיוס מעודד פתיחת קווי הסעות נוספים, ונותן זריקת מרץ לקמפיין פרסום הכולל שלטי חוצות, שילוט, מודעות בעיתונים ואפילו באנרים באתרים. מטרת הקמפיין היא להביע תמיכה ברפורמה המשפטית ולדרוש מהממשלה להעביר אותה במושב הכנסת הקרוב.

ההפגנה תתקיים ביום חמישי הקרוב בשעה 19:00, תחת הכותרת "לא יגנבו לנו את הבחירות". בדף הקמפיין נכתב: "לנו אין קרנות אירופאיות וממשלות זרות. לנו אין תקציבי ענק של מאות מיליוני שקלים מחו"ל. לנו יש רק את העם. בזכותכם נצליח לגייס את הסכום ולהוציא לפועל את ההפגנה החשובה ביותר לעתידה של מדינת ישראל. בזכותכם לא יגנבו לנו את הבחירות".

כזכור, לפני מספר שבועות השתתפו כ-100 אלף איש בהפגנת התמיכה ברפורמה שנערכה בירושלים. כמה ימים לאחר מכן התקיימה הפגנה דומה בתל אביב. מארגני הפגנת המיליון הם ח"כ אביחי בוארון מהליכוד וברל'ה קרומבי, שעומד בראש יוזמת תקומה 2023 התומכת ברפורמה. ההפגנה נערכת בשיתוף ארגוני ימין. המפגן הענק צפוי להתקיים מול הכנסת, בסמוך לפתיחת כנס הקיץ.

תגיות:הפגנת הימיןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה