סיון רהב מאיר

"לא להתייאש. חברה שלי התארסה בגיל 40": סיון רהב מאיר בחיזוק וטיפ לרווקות מיואשות

אשת התקשורת סיון רהב מאיר ריגשה לאחרונה את עוקביה ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה פוסט ובו חשפה את העובדה כי חברתה הטובה התארסה בשעה טובה - אחרי 20 שנות חיפוש אחר החצי השני

אא

אשת התקשורת סיון רהב מאיר ריגשה לאחרונה את עוקביה ברשתות החברתיות לאחר שפרסמה פוסט ובו חשפה את העובדה כי חברתה הטובה התארסה בשעה טובה - אחרי 20 שנות חיפוש אחר החצי השני. 

"חברה טובה מאוד שלי התארסה הלילה", כתבה רהב-מאיר בפוסט. "היא בת 40. כמעט 20 שנים של חיפוש, של המתנה לחצי השני שלה. היא ביישנית ולא רוצה שאכתוב את שמה או אפרסם תמונה של הזוג המקסים, אבל היא כן ביקשה לומר כמה מילים".

בשלב זה ביקשה החברה לנצל את הבמה לטובת מתן טיפים לרווקים ורווקות שנמצאים במצב שבו הייתה, במשך יותר מדי זמן. 

וכך היא כותבת:

הטיפ הראשון: התפתחות אישית והגשמת יעדים. בשנים שחולפות - לא להמתין. "חשוב להתפתח, להתקדם, לא רק לשבת ולחכות. במקום שאתה נמצא - תנצל את הזמן ותגדל".

2. לפתוח את הראש להצעות ולרעיונות. "לפעמים אתה תקוע על דרך אחת וחושב שאתה יודע בדיוק מה טוב לך, והשנים עוברות. לא סתם נאמר 'קנה לך חבר'. כדאי לשמוע לחברים ולמשפחה, להתייעץ, להבין איך אנשים אחרים שאוהבים אותך, רואים את הדברים. הם לטובתך".

3. לא להפסיק להתפלל. "אנחנו רגילים לדברי ניחומים וחיזוקים בגלל אכזבות וטרגדיות, ולפעמים שוכחים שאפשר לראות בעיניים את מה שהתפללנו עליו - פשוט קורה, בגדול. וכשזה קורה, זה קורה".

את הטיפ האחרון קישרה רהב מאיר דווקא ליציאת מצרים, ואמרה על כך וורט שכדאי לכולנו  להפנים: "למה הם לא יכלו לקבל עוד כמה דקות כדי לאפות לחם? הם אפו בחיפזון רק מצות - למה? כי כשהגאולה מגיעה, כשהדברים הנכונים קורים, זה קורה צ'יק צ'אק. הכל מתחבר, הכל יכול להשתנות לטובה ברגע".​

תגיות:חיזוקסיון רהב מאירטיפרווקות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה