חדשות בארץ

בן גביר תובע מיליונים מארגוני השמאל. זאת הסיבה

השר לביטחון לאומי שלח מכתב התראה לפני תביעה לארגוני שמאל שפרסמו כי "השתמט" מהצבא. הוא דורש התנצלות ופיצוי של 10 מיליון שקל

  • ב' אייר התשפ"ג
בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בן גביר (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

(עודכן: 8:44)

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שלח מכתב התראה לפני תביעה כנגד ארגון "אחים לנשק". הסיבה: זה פרסם נגדו בשבועות האחרונים כי "השתמט" משירות צבאי. בן גביר טוען כי הפרסום הוא "שקר מוחלט", והוא דורש התנצלות ופיצוי כספי של 10 מיליון שקל.

במכתב ההתראה כתב פרקליטו של בן גביר, עו"ד ישי גיספן: "בשבועות האחרונים פרסמתם בתקשורת הישראלית קמפיין ענק אשר בו הופיעה תמונת מרשי לצד תמונת שרים אחרים בממשלת ישראל, וטענתם כי הוא 'משתמט'. פרסמתם קמפיין שקרי נגד מרשי, כאשר אתם יודעים היטב שמרשי רצה להתגייס לצבא הגנה לישראל, אך צה"ל לא אישר לו להתגייס".

עוד נכתב, כי "כאשר הגיע מרשי לריאיון בלשכת הגיוס הוא נשאל על דעותיו הפוליטיות. בשלב מסוים הוחלט שלא לגייסו, וחרף העובדה כי מרשי שבת רעב מול לשכת הגיוס, ואמו – ששירתה בצה"ל ופיקדה על חיילות – פנתה לרמטכ"ל דאז, הם לא קיבלו כל תשובה. לא הכרתי עוד מישהו שמוכן לעשות מאמצים שכאלו בכדי להתגייס. הלזה ייקרא 'משתמט'!?".

בהמשך פירט עו"ד גיספן לגבי שירותם הצבאי המפואר של הוריו ואחיו של בן גביר וגם על השירות הצבאי אליו שואף בנו בכורו, שובאל, שמתכוון להתחיל בקרוב את לימודיו במכינה קדם צבאית ושואף להגיע לסיירת.

כעת דורש השר מארגון "אחים לנשק" להסיר את הפרסומים וכן לפצות אותו לצרכי פשרה בלבד.

הבוקר כתב בן גביר בפייסבוק: "נלחמתי בכל כוחי להתגייס לצבא ההגנה לישראל, אך לצערי הרב צה"ל סירב לגייס אותי. כאשר הגעתי לריאיון בלשכת הגיוס, נשאלתי על דעותיי הפוליטיות. בשלב מסויים הצבא החליט שלא לגייס אותי, חרף העובדה ששבתתי רעב מול לשכת הגיוס, ואמי – ששירתה בצה"ל ופיקדה על חיילות - פנתה לרמטכ"ל דאז, ולא קיבלה כל תשובה.

"לא הכרתי עוד מישהו שמוכן לעשות מאמצים שכאלו בכדי להתגייס. משפחתי שירתה שירות צבאי. בני בכורי שובאל מתעתד להתחיל בקרוב את לימודיו במכינה קדם צבאית, ושואף להגיע לסיירת. רציתי מאוד לשרת בצה"ל, והקמפיין הנבזי של אנשי השמאל לא יעזור להם. מי שיכפיש ישלם".

תגיות:תביעהאיתמר בן גביר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה