חדשות בארץ

אותרה גופת הנעדר בכינרת; נחשף כי ישראלי הוצא להורג באוקראינה. סיכום חדשות השבת

הנעדר בכינרת אותר ללא רוח חיים, אזרח ישראלי הוצא להורג באוקראינה והתהפכות רכב במדבר יהודה. סיכום חדשות השבת

אא

אותרה גופתו של הנעדר בכינרת: כשלוש יממות אחר היעדרו של האברך ישראל קיסוס ז"ל, אותרה גופתו בכינרת על ידי צוללנים מיחידת האיתור של לוחמי אח"י בת ים, מיחידת האיתור של שייטת 3. קיסוס, תושב אלעד, בן 22, הגיע ביום רביעי האחרון יחד עם אשתו וקייק מתנפח אל הכינרת, הוא קפץ אל המים, ומאז אבדו עקבותיו. הוא הותיר אחריו תינוקת בת שנה ואישה בהריון. יהי זיכרו ברוך.

הודעה משותפת לנתניהו, גלנט, גנץ ולפיד: "השאירו את המחלוקות ביום הזיכרון מחוץ לבתי העלמין הצבאיים", כך הם קראו לציבור. מי שיזם את המכתב הוא אלי בן שם, יו"ר יד לבנים. במכתב הם הוסיפו: "אסור לנו להפר את קדושת היום, וחלילה לנו מלהוסיף על כאב האימהות האבות, האחים, האלמנות, היתומים, הסבים והסבתות והחברים האחרים במשפחת השכול בימים קשים אלו".

אזרח ישראלי הוצא להורג על ידי כוחות רוסיים: האזרח הישראלי אלכסנדר דובוביק התנדב להילחם בצבא אוקראינה, וכעת נחשף כי הוא הוצא להורג בשנה שעברה על ידי כוחות רוסיים. דובוביק היה בן 34, נשוי ואב לשני ילדים. בני משפחתו מתגוררים בישראל.

גבר נפצע בהתהפכות רכב: גבר כבן 40 נפצע בהתהפכות רכב במהלך נסיעה במדבר יהודה. הוא פונה אל בית החולים במצב קשה יחד עם ילדה במצב בינוני ועד שני פצועים במצב קל.

התחזית: מחר (ראשון) צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן עם עלייה קלה בטמפרטורות, ביום שני יהיה מעונן חלקית עם טמפרטורות רגילות לעונה, גם בשלישי לא צפוי שינוי ניכר. בשעות הלילה ינשבו רוחות ערות באזורים הקרים ובהרים.

תגיות:חדשות השבתנעדר בכינרת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה