חדשות בארץ

בית המשפט הרשיע את המחבלת בת ה-14

מחבלת בת 14 הצטיידה בסכין ודקרה אישה לעיני ילדיה: בית המשפט המחוזי הרשיע את הקטינה

  • כ"ט ניסן התשפ"ג
מוריה כהן, דביר וילדיהם בבית המשפחה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)מוריה כהן, דביר וילדיהם בבית המשפחה (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

בית משפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (חמישי) מחבלת כבת 14 אשר ביצעה לפני כשנתיים פיגוע דקירה בשכונת שמעון הצדיק, בו נפצעה מוריה כהן תושבת השכונה שצעדה ברחוב עם ילדיה. בשל גילה הצעיר של המחבלת, נקבעה אשמתה בשלב הכרעת הדין, ורק לאחר הגשת תסקיר שרות המבחן, היא תורשע וייגזר דינה.

מוריה כהן מסרה לאחר החלטת בית המשפט: "אני מברכת על החלטת בית המשפט. ההסתה הפרועה שמניעה מחבלת קטינה לנסות ולרצוח אותי לעיני ילדי חייבת להיפסק. רק השבוע ראינו מחבל נוסף בן 15 מבצע פיגוע ירי כאן בשכונה. אני מקווה כי בית המשפט יגזור על המחבלת שנים ארוכות בכלא ויורה גם על גירוש משפחתה. הניסיון של המחבלת שגרה בשכונה שלי לרצוח אותי ולגרש אותנו מכאן לא יצלח, אנחנו נשאר כאן לנצח".

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את מוריה כהן הגיב להחלטת בית המשפט ואמר: "הטרור הרצחני האסלאמי לא בוחל בשום אמצעי כדי להביא לרצח יהודים. ארגוני הטרור מסיתים ומשדלים גם בני נוער לקחת כלי רצח ולנסות לטבוח יהודים גם אם מדובר באימא עם ילדיה הרכים. אנו מברכים על החלטת בית המשפט להרשיע בניסיון לרצח שכן מחבלת שמבצעת פעולת טרור של דקירה כוונתה ברורה לכל בר דעת. אנו מצפים שבית המשפט יגזור על המחבלת עונש כבד ומשמעותי שיביא להרתעה כנגד כל סוגי המחבלים בכל גיל שהוא".

פיגוע הדקירה התרחש בדצמבר 2021, כאשר מחבלת תושבת שכונת שמעון הצדיק צעדה בעקבותיה של כהן אשר הלכה עם ילדיה ברחוב ודקרה אותה בגבה. המחבלת נמלטה מהמקום לבית ספר סמוך שם הסתתרה עד שנתפסה לאחר זמן קצר בידי כוחות הביטחון. 

תגיות:בית המשפטמחבלת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה