חדשות כלכלה

חברת החשמל מזהירה: כך תימנעו מעוקץ

חברת החשמל מתריעה כי נמשכים נסיונות הונאת הלקוחות. הפעם, מסרונים הקוראים ללקוחות לשלם את חשבון החשמל על מנת להימנע מהגבלה בחשמל

  • כ"ח ניסן התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בחברת החשמל מתקבלות ביממה האחרונה התראות על הודעות הנשלחות ללקוחות במסרונים (סמס), הקוראות ללקוחות החברה לשלם את חשבונות החשמל על מנת להימנע מהגבלה בחשמל.

זו אינה הפעם הראשונה בה מתקבלות הודעות המנסות להונות את הלקוחות. מזה שנתיים ויותר מתקבלות בחברת החשמל התראות מלקוחות, המדווחים על נסיונות הונאה אם באמצעות הדואר האלקטרוני, מסרונים ולאחרונה אף דווחו נסיונות עקיצה לתשלום במזומן בשיחת טלפון.

חברת החשמל שבה ומזכירה כי הן הודעות טקסט והן הודעות דואר אלקטרוני מטעמה כוללות את מספר החוזה של הלקוח, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il.

בנוסף, החברה מדגישה כי היא אינה מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון או לחילופין יוזמת בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי. בקשות המכילות בקשה לקבלת פרטי כרטיס אשראי אינן הודעות מטעם חברת החשמל.

מחברת החשמל נמסר כי "אין להתייחס או להשיב לפנייה, ובמקרים בהם עולה חשש – החברה מבקשת ליצור קשר עם מוקד השירות 103 על מנת לוודא את אמיתות הפנייה". כמו כן, החברה דיווחה על נסיונות ההונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

תגיות:הונאהחברת החשמלמסרונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה