חדשות בארץ

יום לאחר הלוויית בנותיה: נפטרה לאה די הי"ד, שנפצעה אנושות בפיגוע בבקעה

המרכז הרפואי הדסה מסר, כי לוסי (לאה) די הי"ד, שנפצעה באורח אנוש בפיגוע בבקעה בו נרצחו בנותיה מאיה ורינה הי"ד, נפטרה מפצעיה

זירת הפיגוע (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90)
אא

(עודכן: 16:55)

המרכז הרפואי הדסה הודיע בצהריים (שני) כי לוסי (לאה) די, שנפצעה ביום שישי האחרון באורח אנוש בפיגוע הירי בבקעת הירדן, נפטרה מפצעיה. בנותיה מאיה ורינה הי"ד, שנרצחו בפיגוע, הובאו אתמול למנוחות.

עם פציעתה פונתה די בת ה-48 במסוק להדסה עין כרם כשהיא במצב אנוש. הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה לאורך הימים האחרונים - ביחידת הטראומה, בחדר הניתוח וביחידה לטיפול נמרץ בה טופלה.

"לצערנו, למרות מאמצים עילאיים ובלתי פוסקים, עקב פגיעתה האנושה, הצוות נאלץ לקבוע היום את מותה", נמסר מבית החולים. "צוות השירות הסוציאלי בהדסה, יחד עם הנהלת המועצה המקומית אפרת וגורמי הרווחה של המועצה, מלווים את המשפחה בשעותיה הקשות". 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד: "בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחת די על פטירתה של אם המשפחה, לאה (לוסי) ז"ל, שנרצחה בפיגוע הקשה בבקעה ביום שישי האחרון, יחד עם שתי בנותיה מאיה ורינה ז"ל".

ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, כתב: "הלב נשבר עם הידיעה על מותה של לאה די, יום לאחר ששתי בנותיה הובאו לקבורת עולם. אסון בלתי נתפס. ברגעים כאלה אני וכל עם ישראל מחזקים את המשפחה ומחבקים אותה בשעותיה הקשות. יהי זכרן של לאה, מאיה ורינה ברוך".

יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, מסר: "יחד עם עם ישראל כולו, אני מבקש להביע צער עמוק על מותה של לאה די, אימן של מאיה ורינה ז"ל שנרצחו בפיגוע המתועב בבקעה, ולשלוח את תנחומיי הכנים למשפחה בשעתה הקשה והכואבת. סומך על כוחות הביטחון שפועלים גם כעת, שישימו ידם על המרצחים ושולחיהם ויבואו איתם חשבון".

נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד: "כמה קיווינו, כמה התפללנו, אך לצערנו לאה, אמא של רינה ומאיה די זכרן לברכה, שנפצעה אנושות בפיגוע בבקעה, מתה מפצעיה. בשם העם בישראל כולו אני שולח תנחומים חמים למשפחת די ומתפלל שלא ידעו עוד צער. יהי זכרה ברוך ומבורך".

תגיות:פיגוע בבקעת הירדןלוסי די הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה