חדשות בארץ

שני מחבלים חוסלו במהלך חילופי אש בשכם

כוחות צה"ל פעלו הבוקר בשכם ועצרו מבוקשים, החשודים במעורבות בפיגוע הירי בחווארה לפני כשבוע. במהלך הפעילות נורתה לעברם אש כבדה

  • י"ב ניסן התשפ"ג
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

חילופי אש בשכם: מסתערבים של משמר הגבול ולוחמים מיחידת דובדבן פעלו הבוקר (שני) בשכם ועצרו שני מחבלים, החשודים במעורבות בפיגוע הירי בחווארה לפני כשבוע וחצי, בו נפצעו שני לוחמי חטיבת כפיר באורח קשה ובינוני.

במהלך הפעילות פתחו חמושים לעבר כוחותינו באש. כוחותינו השיבו באש, וכתוצאה ממנה חוסלו שני מחבלים, ומחבל שלישי נפצע באורח קשה. בחסדי שמים אין נפגעים לכוחותינו. לוחמינו איתרו והחרימו ציוד צבאי, אקדח ותחמושת, וכן את הרכב ממנו בוצע פיגוע הירי בחווארה ב-26 בפברואר 2023. בפיגוע נפצעו שני החיילים אילון צובל ואורי חג'בי. המחבל ירה מרכב חולף לעבר הלוחמים, ונמלט. כוחות צה"ל פתחו במצוד נרחב אחריו וסגרו את הכניסות הדרומיות לשכם. הבוקר כאמור נעצרו שני חשודים במעורבות בפיגוע.

תחקיר הפיגוע הצביע על כך שצובל עמד מאחורי בטונדה ואף לבש שכפ"ץ קרבי, אך הקליע מירי המחבלים חדר לחזהו מהצד, מבית השחי.

בפוספט שפרסם מספר ימים לאחר הפיגוע כתב צובל: "בראש ובראשונה תודה לבורא עולם על הנס המטורף, אין איך להגדיר את המקרה הזה חוץ מנס. 3 כדורים, 3 פגיעות באפוד קרמי. אומנם יש לי טיפה שאריות אבל זה למזכרת'', כתב בהתפעלות.

''תודה למשפחה שלי שכל הזמן לצידי ותומכים בי, ובפרט לאמא ואבא וכמובן לאחים שלי וגיסתי. וכמובן המשפחה המורחבת שתמיד שם. תודה לחברים על הביקורים, על התמיכה, ממש חיזקתם אותי. תודה לצה''ל ולקצינת נפגעים שעזרו לי ולהורים שלי ממש, ועד עכשיו עוזרים בכל מה שצריך מהדבר הכי קטן. באמת לא מובן מאליו''.

צובל הודה גם לצוותים הרפואיים שהצילו את חייו בזירת הפיגוע: ''תודה לתאג''ד של גדוד נחשון ולחופ''ל שלי עמית קדוש שהצילו לי את החיים, ופה נכנסת תודה מיוחדת לפארמדיקית האגדית של הגדוד שהרגיעה אותי וניהלה את האירוע בצורה מושלמת. תודה למג''ד והסמג''ד והמ''פ שניהלו גם את האירוע בצורה מושלמת והרגיעו אותי תוך כדי האירוע''.

צובל הוסיף: ''תודה לצוות הרפואי של בילינסון שטיפל בי במסירות ובאהבה. תודה לאורי חג'בי ולמשפחתו שתמיד שאלו והתעניינו בי ובמשפחה שלי. תודה אחרונה לעם ישראל ולכל מי שעזר לי בדרך ושכחתי לציין. תודה על התפילות והתמיכה ולא משנה מה המצב בחוץ אני תמיד אדע שיש עם מגובש מאחוריי ותמיד תומך כשצריך. עם ישראל חי".

תגיות:שכםטרורחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה