מעניין

ארגנטינה: ניסיון שוד נכשל. מיליוני השטרות שהתפזרו ברחובות - נאספו על ידי התושבים

סרטון שבו תועדו עשרות מתושבי בואנוס איירס כשהם אוספים כסף שהתפזר ברחובות - הפך לויראלי. למי שייך הכסף, ומה כתבו על כך ברשתות החברתיות?

אא

סרטון שבו תועדו עשרות מתושבי בואנוס איירס כשהם אוספים כסף שהתפזר ברחובות - הפך לויראלי. 

הסרטון זכה עד כה ללמעלה ממיליון צפיות ברשתות החברתיות בארגנטינה ובעולם כולו. הכל התחיל ביום שישי האחרון, כשאחד מתושבי השכונה היה בדרכו לבנק מקומי כשעל גבו תיק גב ובו 7 מיליון פזו. 

עדיין לא ברור כיצד גילה את זה השודד שניסה לחטוף את תיק הגב לאור היום. 

הנשדד סירב בתוקף למסור את התיק, והחליט לריב עם השודד עד חורמה, על התיק - שככל הנראה הכיל את עבודתו הקשה בחצי השנה האחרונה. במהלך התיגרה ביניהם נקרע התיק, והשטרות התפזרו לכל עבר וגרמו לעשרות התושבים שהיו במקום, לשעוט לכיוון ולאסוף את הכסף. 

במקום נוצר כאוס של ממש, וכמה אזרחים מיהרו לדווח על התקרית למשטרה - אך השודד 'התנדף' משם מפחד שמא ימצא את עצמו מאחורי סורג ובריח. בשלב מסוים הציע אחד מהאנשים לעזור לו לאסוף את הכסף, אך גם אדם זה לא עמד בפיתוי, ולקח לעצמו עשרות שטרות שאותן תחב לתיק שלו מבלי שהנשדד ישים לב לכך. 

לסוף הגיע האיש לבנק כשבתיקו חסרים 70 אלף (!) פזו, מהסכום שהיה לו בהתחלה. 

"יש לו מזל שזה רק כמה אלפים", הגיבו כמה אנשים ברשת, בתואנה שהוא יכול היה למצוא את עצמו חסר כל לחלוטין, ושיש לו מזל שהיו שם גם אנשים טובים שנאותו לעוזר לו. 

"מחמם לב לדעת שיש עדיין אנשים טובים", כתבה גולשת אחרת, שמצאה את עצמה 'מותקפת' על ידי לא מעט גולשים אחרים שטענו כי אם באמת היו אנשים טובים, לא היו צריכים לקחת שום דבר לעצמם. "למה לא?" כתב מישהו אחר בתגובה הזויה לחלוטין. "זה מס טרחה על כך שהם עזרו לו לאסוף את הכסף".

תגיות:שודמיליוניםפזו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה