חם ברשת

מי כעמך ישראל: ישב לבדו באוהל ה’שבעה’ של אימו, ואז עובר אורח עשה דבר מדהים

רמי ג'רבי ישב לבדו בשבעה על אימו מלכה ז"ל, כשלפתע עבר במקום צעיר ששם לב לעובדה המצערת. הצעיר, רז אשורוב שמו, לא יכול היה להישאר אדיש ופרסם על כך פוסט ברשתות החברתיות ש'הציל את המצב'

אא

כשרמי ג'רבי ישב באוהל השבעה על אמו לבד, הוא לא תיאר לעצמו שהמצב העצוב הזה עומד להשתנות - בזכות צעיר שעבר ב'מקרה' במקום, כשהיה בדרך לעבודתו. 

אשורוב, שעובד בחברת גז ועבר במקום - הופתע כשראה בתוך אוהל בחדרה, מתפלל אחד בלבד. מתוך סקרנות, הוא נכנס פנימה. "איך שנכנסתי, הבחור קם ללחוץ לי את היד. מיד שמתי לב שהוא שמח שמישהו נכנס. התיישבתי לידו, התעניינתי בו ושאלתי מי נפטר. הוא סיפר לי שאימו נפטרה מסוכרת בגיל 63".

רז ישב עם הבן האבל ושמע את סיפוריו על אמו המנוחה, אך לא יכול היה להישאר אדיש לעובדה שאף אחד לא הגיע לנחם את רמי ושהאוהל ריק. הוא החליט לכתוב על כך פוסט בקבוצת דרושים בחדרה: 

לאחר פרסום הפוסט, עשרות תושבים נרתמו להגיע לתפילות בסוכת האבלים של רמי, ואף רכשו מוצרי מזון וכיבוד לכל מי שיגיע. "הבנתי שהוא כבר שלושה ימים יושב באוהל לבד. ראיתי 10 סידורי תפילה על השולחן ואמרתי לו 'אני רואה 10, אני מקווה שיש עוד כי בערב יהיו כאן 150 איש להתפלל לעילוי נשמתה".

רמי לא האמין. "איך?", הוא שאל עם מבט מופתע בעיניים, וקיבל תשובה שלא ציפה לה: "אל תדאג, אני איתך. אני השליח. פרסמתי בפייסבוק והגעתי ל-2800 שיתופים".

לדברי אשורוב, מאות מהתושבים הגיעו לאוהל במהלך ימי השבעה מרגע שפרסם את הכתובת. "הם התפללו וחיזקו אותו. אני הייתי ילד פנימיות, לי לא הייתה תשומת לב. לכן אני תמיד שם לב לכולם", הוא מסכם בהתרגשות. 

מי כעמך ישראל - כבר אמרנו?

 

תגיות:אבלאםמרגשעובר אורח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה