חדשות בארץ

תומכי הרפורמה הפגינו ברחבי הארץ: קוראים לממשלה להמשיך בחקיקה

אלפים מתומכי הרפורמה המשפטית יצאו במוצאי שבת לצמתים רבים ברחבי הארץ, וקראו לממשלה להמשיך בחקיקה

  • י"א ניסן התשפ"ג
הפגנת הימין בירושלים, בשבוע שעבר (צילום: Gili Yaari/Flash90)הפגנת הימין בירושלים, בשבוע שעבר (צילום: Gili Yaari/Flash90)
אא

אלפי בני אדם תומכי הרפורמה המשפטית הפגינו אמש (מוצאי שבת) במספר מוקדים ברחבי הארץ, תוך שהם קוראים לממשלת נתניהו להמשיך בחקיקה.

ההפגנות התקיימו ברחוב ויצמן בכפר סבא, סמוך לקניון ערים, בנתניה ובצומת ביל"ו, בחיפה ובבאר שבע. המוחים קראו לקואליציה לא להיכנע להפגנות שנערכו בהובלת ארגוני השמאל והאופוזיציה.

נוסף על כך, ארגוני ימין מתכננים מפגן ענק, "הפגנת המיליון", למחרת יום העצמאות בירושלים. המארגנים הם אביחי בוארון, שבשבוע שעבר החל לכהן כח"כ בסיעת הליכוד במקום השר דודי אמסלם שהתפטר במסגרת החוק הנורבגי, וברל'ה קרומבי העומד בראש יוזמת "תקומה 2023". השניים, יחד עם שורה ארוכה של ארגוני ימין ופעילי חברה אזרחית, נערכים למפגן הענק שצפוי להתקיים מול הכנסת, ערב פתיחת כנס הקיץ, בדרישה מהקואליציה להעביר את הרפורמה המשפטית במהלך הכנס.

"מחנה שלם לא יכול לחיות עם הידיעה שהוא שווה פחות", אמר בוארון לערוץ 7. "אם לא תהיה רפורמה - זה אומר שהפתק שלנו בקלפי לא שווה. אנחנו רוב בקלפי אבל אנחנו לא באמת יכולים לנהל את המדינה. המציאות הזו חייבת להשתנות. גם למחנה הלאומי מותר שתהיה לו מניה בניהול ענייני המדינה. נמאס לנו להיות סוג ב'.

''נמאס לנו שכל החלטה שהממשלה מקבלת והיא לטובת החיילים או המתנחלים או תושבי דרום תל אביב - בג"ץ הוא זה שיחליט אם ההחלטה סבירה או לא ובדרך כלל יפסול אותה או את החוק שמטיב עם האוכלוסיות הללו. אנחנו לא נעצור את המחאות ורק נרים אותם עד לעצרת המיליון שבה נבהיר לנשיא, לבית המשפט ולאופוזיציה. לא עוד. אחרי 75 שנה להקמת מדינת ישראל, עם ישראל יצא לחירות וישראל תצא לדרך חדשה. הגיע הזמן", הוסיף בוארון.

בצל הקפאת חקיקת הרפורמה במערכת המשפט ולקראת הפגנת הימין בתל אביב, תנועת רגבים בסרטון חדש. מאיר דויטש, מנכ"ל רגבים: "העם דורש רפורמה משפטית ויש לכך רוב מוחלט. המחאה הפרועה הגובלת באנרכיה איננה על רפורמה במערכת המשפט, היא על השלטון":

(קרדיט: רגבים)

תגיות:הפגנההרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה