חדשות בארץ

לוין: "המחנה הממלכתי רוצה להבעיר את המדינה"

שר המשפטים הגיב בחריפות על דבריו של ח"כ חילי טרופר מהמחנה הממלכתי, שאמר כי מפלגתו לא תסכים לשליטה של הקואליציה במינוי שופטים: "תכתיב שמטרתו לפוצץ את השיחות"

לוין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)לוין (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

שר המשפטים יריב לוין הגיב בצהריים (חמישי) בחריפות על דברים שאמר ח"כ חילי טרופר מהמחנה הממלכתי, לפיהם מפלגתו לא תסכים לשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים שיאפשר לקואליציה למנות שופטים.

"הדברים של ח"כ חילי טרופר הבוקר ראויים לכל גינוי", מסר לוין. "מתברר שמאחורי החזות הממלכתית כביכול, מסתתר דבר אחר לחלוטין".

"ח"כ טרופר, בשפה בוטה, מודיע מראש שמבחינת המחנה הממלכתי לא מדובר במשא ומתן ענייני אלא בהצגת תכתיב שמטרתו לפוצץ את השיחות ולהבעיר את המדינה".

"אני קורא לכל נציגי האופוזיציה לבוא לשולחן המשא ומתן מתוך אחריות ורצון אמיתי להגיע להסכמה שתכבד את הציבור העצום שמייחל לרפורמה של ממש במערכת המשפט", סיכם לוין.

בריאיון לרדיו ynet, נשאל טרופר על עמדתו מפלגתו בנוגע לוועדה לבחירת שופטים. "יש עיקרון מאוד ברור", השיב. "לא יהיה מצב שהקואליציה או הממשלה ממנה שופטים. זה לא יקרה, אנחנו לא ניתן לזה יד".

טרופר הוסיף כי "החשדות כבדים, אבל אין לנו פריבילגיה לא לנסות. האלטרנטיבה היא אש ברחובות וכל מה שראינו עד עכשיו זה קדימון. לנו כמנהיגים יש אחריות למנוע את זה. אני מאמין שמי שהגיע, יש בו רצון אמיתי להגיע להסכמות".

ח"כ צבי סוכות מהציונות הדתית הגיב על דבריו של טרופר וטען כי הוא "מנסה לפוצץ את המו"מ. הוא שכח שהוא באופוזיציה". מנכ"ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד, תקף: "טרופר איים עם אקדח בלי למצמץ. הם באים לפוצץ את הכל, להאשים את הצד השני ולשרוף את המדינה".

תגיות:יריב לויןחילי טרופרהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה