חדשות בארץ

השר לוין: "עוד ציוץ פייק של יאיר לפיד"

ראש האופוזיציה יאיר לפיד האשים, כי המו"מ בבית הנשיא הוא תרגיל הונאה מצד שר המשפטים. לוין הגיב: "לפיד מחפש לברוח מהגעה להסכמה"

  • ז' ניסן התשפ"ג
לוין (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)לוין (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

שר המשפטים יריב לוין, שלא התבטא מאז הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על השהיית חקיקת הרפורמה המשפטית, הגיב היום (רביעי) למתקפה נגדו של ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, כשכתב בטוויטר: "עוד ציוץ פייק של לפיד".

חילופי הדברים החלו לאחר שכתבת חדשות 12, דפנה ליאל, דיווחה על התכתבות בווטסאפ בין לוין ואיש ימין שביקש להביע את תמיכתו בשר ולשאול מה יעלה בגורלה של הרפורמה. לוין הגיב: "תודה רבה על כל התמיכה. אעשה מאמץ עליון לעשות צדק ולהעביר את החקיקה במושב הבא. נתארגן להפגנות בכל הארץ כדי שייראו מה רוצה רוב הציבור. ונקווה שאלה שפגעו בנו מתוכנו יפסיקו לעשות זאת".

לפיד צייץ בתגובה לדיווח: "למי ששאל למה אני כל כך חשדן. נתניהו צריך להבהיר שההודעה הזאת לא על דעתו, שכן שר המשפטים שלו אומר שהמו"מ בבית הנשיא הוא הונאה".

לוין, כאמור, לא נותר חייב: "עוד ציוץ פייק של יאיר לפיד שמחפש לברוח מהגעה להסכמה. הדברים שאמרתי ברורים לחלוטין – הגיע הזמן שקולנו יישמע גם בהפגנות, ויש להימנע מסחבת ולהשלים את החקיקה במושב הבא. כולי תקווה שהחקיקה שתובא תהיה בהסכמה רחבה, ושההידברות תצליח".

תגיות:יאיר לפידיריב לויןהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה