חם ברשת

"רגע להגיד תודה לקב"ה": הנס שקרה לעיתונאי עופר חדד

העיתונאי עופר חדד שיתף כיצד באחת הירידות בדרך לירושלים איבד את הבלמים ברכבו ולמרות זאת הצליח להיחלץ בנס: "ברוך שגמלני כל טוב"

  • ו' ניסן התשפ"ג
חדד (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)חדד (צילום: Arie Leib Abrams/Flash90)
אא

עיתונאי חדשות 12, עופר חדד, שיתף הבוקר (שלישי) בפייסבוק על הנס שקרה לו, כאשר נסע בכביש תל אביב-ירושלים ואיבד את הבלמים באחת הירידות התלולות בדרך לבירה.

"'אודה ה' בכל לבב בסוד ישרים ועדה'", פתח חדד. "רגע להגיד תודה לקב"ה ולשתף אתכם בנס פרטי שקרה לי השבוע".

"שלשום, קצת לפני השעה עשר בלילה, חזרתי מעוד יום של שידורים ארוכים. על הקו הייתה העורכת שלי ענבל, ונערכנו לתוכנית של היום למחרת. תוך כדי השיחה, בנסיעה מהירה על הכביש המהיר שגם היה מהיר וריק בשעת לילה מאוחרת, אני מגיע לירידה שאחרי מחלף הראל, בא להאט, ומגלה שאין לי בלמים. אני לוחץ והרכב לא מגיב. לוחץ, ושוב, ומבין מהר מאוד שזהו, אין בלמים. אומר לעורכת בשקט 'ענבל, הלכו לי הבלמים ואני טס על הכביש'".

"בשבריר של שנייה אני מחליט לא לרדת לכביש 16 המישורי ולהמשיך ישר כדי להיעזר בעלייה של כביש מספר 1. רק מחשבה אחת עוברת לי בראש, לא על הרפורמה נגיד, אלא 'רק שאין עבודות בכביש או איזה פקק בהמשך'. שה' ישמור".

"אני נצמד לשול הימני, מוריד להילוך נמוך, הרכב מתחיל להיחנק ולהאט, עד האי תנועה הוא נבלם. ברוך שגמלני כל טוב", חתם חדד את הפוסט המרגש.

תגיות:נסכביש מספר 1עופר חדד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה