חדשות יהדות

התמונה שריגשה את הרב הראשי: "לא יכולתי להישאר אדיש"

הרב דוד לאו סיפר על התרגשותו לנוכח התיעוד בו נראה מפגין פורץ בכי משמיעת "שלום עליכם" במהלך ההפגנה בבני ברק

  • ו' ניסן התשפ"ג||עודכן
הרב דוד לאו (צילום: נועם רבקין פנטון / פלאש 90)הרב דוד לאו (צילום: נועם רבקין פנטון / פלאש 90)
אא

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, הביע הבוקר (שלישי) את תקוותו כי עם ישראל יחיה באחדות ואהבה בין איש לרעהו.

"בשבוע הבא כל עם ישראל יסב לשולחן הסדר ביחד. עם ישראל כבר עבר תקופות קשות", אמר הרב לאו בשיחה שהעניק לרדיו 'קול חי'.

הרב העריך כי רוב מוחלט של העם בישראל נשאר בבית לאורך החודשיים האחרונים ולא נטל חלק בהפגנות הרחוב ההמוניות. "אני רוצה להאמין שהרוב המכריע נשאר בבית ומחפש את האחווה בין האחים", אמר.

עוד הוסיף הרב ואמר: "העם הרבה יותר בריא ממה שנדמה לנו. צריך רק קצת סבלנות ואמונה, תוך כדי שמדברים איש עם רעהו".

הרב הראשי שיתף את המאזינים בהתרגשותו לנוכח התיעוד, בו נראה מפגין שמאל מתרגש עד דמעות משירת 'שלום עליכם', במהלך ההפגנה בבני ברק. "אי אפשר היה שלא להתרגש למראה אותו מפגין שהגיע לבני ברק והתרגש מהשיר שלום עליכם", אמר הרב בהתרגשות.

(צילום: נחמה כלפה)

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים