חם ברשת

קידוש השם: סטנדאפיסטית התרגשה מסרטון של שני אחים חרדים - וזה מה שהיא כתבה 

הסטנדאפיסטית רויטל ויטלזון-יעקבס נחשפה לסרטון של שני אחים חרדים שהמיסו כל כך את לבה, עד שהיא החליטה לכתוב על כך פוסט מטלטל ברשת - וקידשה שם שמיים ברבים אל מול אלפי עוקביה  

אא

סרטון של אח שמנגן באורגן ואחותו הקטנה שמצטרפת אליו בשירה נרגשת ומרגשת - חורך את הרשת. 

על רקע התככים בעם ובזמן שמילים כמו 'מלחמת אחים' מתנגנות בקולות ימין ושמאל, עולה מנגינה אחרת לגמרי מגרונותיהם של הילדים החמודים, שמבשרים בשורת שלום בשירתם. 

אלפים התרגשו מהסרטון, אחת מהם היא הסטנדאפיסטית רויטל ויטלזון שכתבה ברשתות החברתיות את הפוסט הבא:

"אתמול באחת הקבוצות נשלח הסרטון הזה. צפיתי בו שמונה פעם, ולא הפסקתי לבכות ולהזדהות עם המתוקה הזאת שמנסה בכל הכח להגיע לגבוהים - את אני!!!!עזבו אותי מהמילה: אחים. מלחמת אחים יש אצלי בסלון 200 פעם ביום. אחים זו לא דוגמא לא לאהבה לא לכבוד לא להקשבה לא לשום רגש חיובי. ההפך. אחים יכולים להתנהג זוועה אחד כלפי השני פשוט כי הם יודעים שלא משנה מה יהיה - בסוף היום הם ישארו אחים.

"אבל עם. עם זו מילה שאני כל כך אוהבת, ולמרות שאני בעיקר שונאת. שונאת מגע, שונאת פרג - אני אוהבת את העם הזה. הילדים בקליפ הזה המיסו אותי. מה רובנו רוצים? לקום בבוקר ושתזרח שמש על כל בית עם הארוחת בוקר שלו ולא משנה איך נראים האנשים בתוך הבית. שיאיר להם הבוקר בתקווה. שלאף אחד לא ישפך הקורנפלקס...

"כמעט כולנו מרגישים אחד, אבל ה״מנהיגים״ מעדיפים אותנו שונאים, מתנשאים, אטומים, מתנצחים, נפרדים, מקללים, מרביצים. טוב להם לשכנע אותנו שאף אחד לא יבין אותנו באמת - רק הם. ״מנהיגים״ שנהנים מהסיר שביעבע ואז גלש ואז כיבה את הגז. והתקשורת לא לשכוח אותה - שצריכה שתמיד נהיה בחרדה, בפחד בפאניקה, שנצטרך אותה, שנהיה חייבים אותה כדי לדעת כל הזמן מה קורה.

"אני מסרבת למילה קרע. הקרע היחיד בחיי הוא בג׳ינס שלי - ולא לא קניתי אותו ככה".

 

***

תגיות:קידוש השםחרדיםאחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה