חדשות בעולם

"העיר שלי איננה": 24 הרוגים בסופת טורנדו בארה"ב - מהקשות שהיו אי פעם במדינה

סופת טורנדו קשה שעברה במדינות טקסס, טנסי ואלבמה שבארה"ב גרמה למותם של 24 בני אדם, וזרעה אחריה נזק גדול למבנים ורכוש. עשרות צוותי חילוץ שהוזעקו לזירות, פעלו אף במהלך הלילה כדי לחלץ מההריסות כמה שיותר נפגעים. צפו בתיעוד

אא

סופת טורנדו קשה שעברה אתמול (שבת) במדינות טקסס, טנסי ואלבמה שבארה"ב גרמה למותם של 24 בני אדם, וזרעה אחריה נזק גדול למבנים ורכוש. עשרות צוותי חילוץ שהוזעקו לזירות, פעלו אף במהלך הלילה כדי לחלץ מההריסות כמה שיותר נפגעים.

"היה חשוך, אבל אפשר היה לראות לאן הטורנדו מתקדמת עם כל פיצוץ של שנאי", אמר עד ראייה שעמד מחוץ לביתו, ועקב אחרי תנועת הטורנדו. "כשהוא היה בערך במרחק של קילומטר, צעקתי לכולם להסתתר בפרוזדור. הוא הגיע לבית אחר, וקיר אחד קרס. אנשים נפגעו וחילצו אותם".

בהודעת סוכנות החירום של טקסס פורסם כי "בבתי החולים מטופלים בשעה זו עשרות פצועים, אך למרבה הצער - המספרים צפויים לעלות". ארבעה אנשים הוכרזו כנעדרים, והעיירות סילבר סיטי ורולינק פורק במיסיסיפי - נפגעו בצורה קשה. "היו כאן רוחות שעברו מהירות של 113 קמ"ש", סיפרו עדי ראייה בתקשורת המקומית. "הכל כאן קרס".

למעלה מ-40 אלף בני אדם בטנסי נותקו כליל מהחשמל בביתם, ובערים שבהן עברה הסופה - עשרות בניינים נפלו והפכו לחורבות. "העיר שלי איננה", אמר ראש עיריית רולינג פורק, אלדרידג' ווקר, בראיון ל-CNN. אך הוסיף ואמר כי "אנחנו איתנים, ונחזור לנהל את העיר כשאנחנו מחוזקים יותר".

 
תגיות:הרוגיםטורנדוארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה