חדשות בארץ

השר דיכטר הוכה בראשו על ידי מפגינה

מפגינה חבטה בראשו של דיכטר במוט דגל בעת שיצא מכנס באיירפורט סיטי. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "דורש מראשי האופוזיציה להפסיק מיד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור"

דיכטר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)דיכטר (צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90)
אא

שר החקלאות אבי דיכטר הוכה הבוקר (חמישי) בראשו על ידי מפגינה, במהלך הפגנת מחאה נגד הרפורמה המשפטית. המפגינה חבטה בראשו של דיכטר באמצעות מוט דגל, בעת שיצא מכינוס באיירפורט סיטי ועשה את דרכו למכוניתו.

מהמשטרה נמסר בהמשך כי המפגינה נעצרה. בהפגנה באיירפורט סיטי נעצרו שני בני אדם נוספים, אחד מהם בעט ברכב ששייך לפמליה של דיכטר ונשך את אחד ממאבטחיו, ואחר ניסה לחסום את הכניסה לאולם שבו נערך הכנס. בהפגנה שהתקיימה בצומת רעננה עצרו שוטרים שבעה מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר. מספר דו"חות נרשמו למפגינים לאחר שחצו צומת באור אדום.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב: "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מיד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור – לפני שיהיה מאוחר מדי".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה גינה אף הוא את האלימות כלפי חברו למפלגה: "שר וחבר הכנסת אבי דיכטר, ראש שירות הביטחון הכללי בזמן האינתיפאדה השניה, הותקף הבוקר באמצעות דגל המדינה שכל חייו פעל ופועל כדי להגן עליה. אני מצפה מכל נבחרי הציבור באשר הם לגנות את האירוע ולהרגיע את הרוחות – למען המדינה כולה".

שרת התחבורה מירי רגב תקפה: "חציית קו אדום נוסף הבוקר. מחוללי מחאה בריונים הכו באופן אלים שר בישראל ופגעו בראשו. לאן הם רוצים להגיע? בריונים. מחזקת את ידי חברי השר דיכטר".

שר הכלכלה ניר ברקת מסר: "אני מגנה בתוקף את האלימות שהופעלה כלפי חברי השר אבי דיכטר, שהוכה בראשו עם דגל על ידי מפגין. אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. אני קורא לראשי האופוזיציה לגנות את האלימות ולהרגיע את השטח. המצב עלול להגיע לשפיכות דמים. מותר להפגין – אסור לנקוט בשום סוג של אלימות".

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, אמר: "מחאה היא לגיטימית כל עוד היא במסגרת החוק. חסימת כבישים היא עבירה פלילית. תקיפה פיסית של אדם - גיבור ישראל, להזכירכם - היא אלימות, ועם אלימות לא באים בהידברות. אגב, חברי היקר, אבי דיכטר עמד מול איומים קצת יותר קשים ומסוכנים בחייו, כן?".

תגיות:הפגנותאלימותאבי דיכטרבנימין נתניהוהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה