חדשות בארץ

אילה חסון מאשימה: "יש כוחות חזקים שמעוניינים להפיל את הממשלה ומסרבים להרגיע"

"אז הקואליציה תבחר שתי שופטים. מה קרה?", תקפה העיתונאית אילה חסון. "הרבה מאוד סרק מפומפם פה"

  • כ"ט אדר התשפ"ג
(צילומים: פלאש 90)(צילומים: פלאש 90)
אא

העיתונאית אילה חסון התייחסה היום (רביעי) לסערה סביב הרפורמה המשפטית, גם לאחר שרוככה על ידי יו"ר ועדת חוקה ח"כ שמחה רוטמן. לדבריה, האופוזיציה מעוניינת בדבר אחד – להפיל את הממשלה, ותו לא.

"אנחנו במצב שאפשר לפוגג אותו בקלות אבל יש כוחות מאוד חזקים שמסרבים לתת למצב להירגע", אמרה חסון ברדיו 'גלי ישראל'. "באופוזיציה לא רוצים את המתווה המרוכך כי הם רוצים להביא להפלת הממשלה, שזה לגיטימי. מה שמבאס אותי זה שהרבה מאוד סרק מפומפם פה. אז הקואליציה תבחר 2 שופטים, מה קרה?".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר (הליכוד) תמך הבוקר במתווה של ח"כ שמחה רוטמן, והבהיר כי הבעיה הייתה "שלא הסברנו כמו צריך מה הרפורמה הזאת אומרת".

בריאיון ל-ynet אמר זוהר: "אנחנו נמצאים במצב שלא הסברנו כמו שצריך מה הרפורמה הזאת אומרת ומה המשמעויות שלה. המתווה שהוצג הוא מאוד סביר ונכון, ואפשר לתמוך בו בקונצנזוס. אין בו שום פגיעה בדמוקרטיה. שופטי בית המשפט לנצח יהיו עצמאיים וחופשיים לקבל החלטות בהתאם לחוק ויהיה גוון".

זוהר ציין כי למרות המתווה המרוכך, באופוזיציה בכל זאת יתנגדו: "כרגע אנחנו יודעים שלא משנה מה נציג, הם יתנגדו כי הם לא רוצים שום דבר שקשור למה שאנחנו עושים, הם רוצים להמשיך להלהיט את הרחובות. הם עושים נזק אדיר לא רק לנו, אלא גם לעצמם. הם כורתים את הענף שעליו הם יושבים וזה עצוב ושורף את הלב, אבל זו המציאות שלנו כרגע ואנחנו צריכים להתמודד איתה", האשים זוהר.

"את הרפורמה המשפטית אנחנו חייבים לעשות, ולא יכולים לסגת ממנה. אם ניסוג ממנה - מוטב לנו לשבת באופוזיציה. גם אם נצטרך לשלם מחיר פוליטי על הרפורמה המתבקשת נשלם אותו, כי זה מה שצריך לעשות למען אזרחי ישראל ולמען הדמוקרטיה הישראלית", הדגיש זוהר.

איך להתנהג עם מפגיני השמאל ואיך עם המסיתים אותם? הרב זמיר כהן בתשובה מפתיעה:

תגיות:אילה חסוןהפלת הממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה