סלבס בהתחזקות

שולי רנד על השסע שהולך ומתהווה בעם: "אני אוהב את כולכם. אמיתי"

בעוד שאמנים רבים מסרבים לנקוט עמדה פוליטית או להתייחס לשסע שהולך ונרקם בין ימין לשמאל - שולי רנד בחר שלא להישאר אדיש, ובאמצע הופעה שלו אמר את הדברים הבאים

אא

בעוד שאמנים רבים מסרבים לנקוט עמדה פוליטית או להתייחס לשסע שהולך ונרקם בין ימין לשמאל - שולי רנד בחר שלא להישאר אדיש. 

במהלך הופעה שלו, בחר הזמר לעצור לרגע ולהתייחס למצב האקטואלי בארץ, כמו גם לאמירות מאמירות שונות שיש משני הצדדים אלו על אלו. "הוא לא רוצה שנאכל אחד את השני, הוא לא רוצה שנשנא אחד את השני, הוא לא רוצה שאף צד ינצח. אף צד", אמר בנחישות. 

רנד הביע את רצונו העמוק שיום אחד יישב בממשלה מנהיג שבאמת 'ישלוף' את עם ישראל משנאה אחד כלפי רעהו, גם אם הדעות שלנו שונות זו מזו. 

רנד אף הביע את הדאגה שלו מניצחון - ואין זה משנה כרגע של מי. כי אם לא תהיה כאן הידברות אמיתית, לדידו אנחנו בבעיה. "ניצחון של כל צד דוחק לך חצי מהעם לפינה, והם יתפוצצו עליך עוד מעט".

אז מה הפיתרון? לא במקומות רחוקים מדי, אלא ממש כאן, על הבמה שהוא עמד באותם רגעים. 

"אני חושב שהבמה הזאת היא הוכחה גדולה למה שבאמת צריך לעשות. למרות כל השינויים והמחלוקות - להיות מסוגלים לנגן ביחד באהבה, באחווה, בשלום וברעות. אני מתפלל לקדוש ברוך הוא שיקום איזה מישהו, חכם אחד, שיידע להוריד את הראש או להעלות את הראש, ולהציל אותנו מהדבר האיום והנורא שמתרגש עלינו. אני אוהב את כולכם, אמיתי", סיכם. 

תגיות:פוליטיקהשולי רנד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה