חדשות בארץ

מפגין שמאל ביזה את הדגל – סגן ראש העיר הגיש נגדו תלונה

מפגין מטעם השמאל הוריד את הדגל שמתנופף בעיריית באר שבע לחצי התורן כמחאה על הרפורמה המשפטית. סגן ראש העיר הגיש נגדו תלונה במשטרה: "מי בדרך כלל האנשים שפוגעים בסמל המדינה? האויבים שלנו מבחוץ"

  • כ"ג אדר התשפ"ג||עודכן
צילום מסךצילום מסך
אא

במהלך יום המחאות נגד הרפורמה המשפטית, מפגינים מטעם תנועות השמאל ומפלגות האופוזיציה חסמו כבישים והניפו שלטים נגד השלטון הנוכחי.

בבאר שבע הרחיקו לכת עם המחאה. הבוקר (חמישי) הגיעו מפגינים לעיריית באר שבע, ואחד מהם הוריד את דגל המדינה, שמתנופף בחזית הבניין, לחצי התורן. זאת כמחאה נגד הרפורמה המשפטית: "לא נשתוק מול שקיעת הדמוקרטיה הישראלית", אמרו המפגינים.

את דגל ישראל מורידים לחצי התורן בימי זיכרון ובימים של אבל. המעשה המביש לא עבר בשתיקה, וסגן ראש עיריית באר שבע, שמעון בוקר, הגיש תלונה במשטרה נגד המפגין שהוריד את הדגל. בריאיון למגיש שי גולדן ב"עכשיו 14" אמר בוקר: "אני נסער, אני אגיד לך את האמת. וידאתי שהדגל חזר למקומו הטבי בראש התורן. אנחנו יודעים מי האדם שהוריד את הדגל ומכירים את המפגינים היו איתו", אמר.

עוד הוסיף בוקר: "זה לא קו אדום, זה קו שחור. מי בדרך כלל האנשים שפוגעים בסמל המדינה? האויבים שלנו מבחוץ. המחבלים, הערבים ששונאים אותנו. שיהודי יגע בסמל המדינה? לאן הגענו? אני באמת נסער. יש גבול שאסור לעבור אותו. אני מאד מקווה שבשעות הקרובות יעצר האנרכיסט הזה, מי נוגע בסמל המדינה?", זעם בוקר.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים