חדשות בארץ

הרב פאלי עלה לקברי ילדיו: "מתוקים, לא הספקתי להיפרד"

משפחת פאלי עלתה לקבריהם של אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד, שנרצחו בפיגוע בשכונת רמות. אב המשפחה, הרב אברהם פאלי, שנפצע בפיגוע באורח אנוש עלה לראשונה לקברי בניו וספד להם בבכי מר: "רוצה להגיד לכם תודה"

  • כ' אדר התשפ"ג
אשר ויעקב פלאי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)אשר ויעקב פלאי הי"ד (התמונות - באדיבות המשפחה)
אא

(קרדיט סרטון: הטוויטר של ענבר טויזר, N12)

הרב אברהם נח פאלי, שנפצע באורח אנוש בפיגוע בשכונת רמות, עלה היום (שני) לראשונה לקבריהם של בניו, אשר מנחם ויעקב ישראל הי"ד, שנרצחו בפיגוע.

האב השכול, שהובל מבית החולים באמבולנס, הגיע להר המנוחות בירושלים עם בני משפחה אחרים למעמד הקמת המצבה על קבריהם הטריים של הילדים. "מתוקים, לא הספקתי להיפרד מכם. אנחנו מודים לקדוש ברוך הוא שנתן לנו אתכם", ספד בבכי מר.

"רוצה להגיד לכם תודה, כל פעם שהייתי לומד איתכם הייתי יוצא אחרי זה מחוזק. איזו שמחה הייתה לכם בלימוד, איזו מתיקות, איזו שמחת חיים. שמחה ותורה אמיתית, עם לב טוב וקדוש. תתחננו על אמא שלכם הצדקנית, שכל כך רצתה לשמור עליכם. הקדוש ברוך הוא נותן לה את הכוח לנהל את הבית בשמחה".

"בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לכל עם ישראל, לתפילות הגדולות שלהם", הוסיף הרב פאלי. "כל התפילות שהזרימו לי כוח ובריאות וראינו ניסים גלויים. הקדוש ברוך הוא יעזור שנוכל להמשיך הלאה לגדל את הבית כמו שצריך בשמחה".

בתוך כך, מבית החולים הדסה נמסר כי הרב פאלי הועבר היום להמשך טיפול במחלקת השיקום בהדסה הר הצופים. הרב, שהיה מורדם ומונשם ונפגע באורח קשה מאוד, נותח מספר פעמים בעת אשפוזו בהדסה עין כרם, וימשיך בהחלמה עקב הפציעה המורכבת ברגליו.

עם פרידתו מאנשי הצוות הרפואי בעין כרם, הודה להם הרב פאלי על הטיפול: "יבורכו כל בעלי התפקידים, אשר דאגו וטיפלו במסירות מהרגע שהגעתי להדסה, ביחידה לטיפול נמרץ ובמחלקה הכירורגית. אני מודה לכולם על הליווי ברגעים הקשים".

תגיות:משפחת פאליהפיגוע ברמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה