חדשות בארץ

דביר שנרב מול המחבלים שרצחו את אחותו: "ראיתי את רנה מתבוססת בדמה"

אחיה של רנה שנרב העיד נגד המחבלים שביצעו את הפיגוע במעיין בדולב: "הפגיעה שחוויתי על גופי והמראות שראיתי אלו רגעים בלתי נשכחים". המחבלים היו נוכחים בבית המשפט

  • כ' אדר התשפ"ג
זירת הפיגוע במעיין דני, 23 באוגוסט 2019 (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע במעיין דני, 23 באוגוסט 2019 (צילום: פלאש 90)
אא

סג"ם דביר שנרב, אחיה של רנה שנרב הי"ד שנרצחה בפיגוע במעיין בדולב באוגוסט 2019, העיד היום (שני) בבית המשפט הצבאי, ונשא דברים קשים מדם ליבו.

"אני מסתכל עליכם, יש פה לב שומע ואני רוצה לשתף אתכם", פתח האח השכול את דבריו. "אני קצין בצה"ל ופועל למען המדינה. החוויה הזו שינתה אותי מקצה לקצה. שינתה בי את הביטחון האישי שכל אדם צריך לחוות במקום שבו הוא חי.

''הפגיעה הזאת שחוויתי על גופי, והמראות שראיתי את רנה אחותי שם במעיין כשהיא מתבוססת בדמה, ואני חווה איתה את רגעיה האחרונים בעולם הזה, אלו רגעים בלתי נשכחים שאני חווה אותם כל רגע ורגע", הוסיף שנרב.

"אני הצד שנפגע, כשרק הלך לטייל ולהנות עם המשפחה ולא רציתי לחפש בעיות. הכל היה מאורגן מראש והמקום הזה שהגענו אליו שהיה מקום שמטיילים אנשים מכל הארץ. המקום הזה הפך למקום של מוות ולאנשים שרוצים רק לעשות רע בעולם בלי שום אמות מידה מוסריות, בלי שום סיבה.

"פשוט ראו אותנו, התחבאו והפעילו עלינו את המטען וגרמו לחיים ולמציאות שלנו להשתנות. אני עומד פה היום ומאשים את האנשים שעשו את זה ואנשים ששלחו אותם ומימנו אותם. כל אותם אנשים צריכים להיות מאחורי סורג ובריח", לשון האח השכול.

"לא רציתי שאהיה משפחה חסרה לכל החיים. אני מתפלל לעתיד טוב יותר ומאמין שיהיה טוב יותר. גם בתקופה כזו כל עם ישראל מאחורינו וכולם יודעים שיש צד מוסרי וצד שהאמת בידו. אני שמח על הזכות לעמוד עם מדי צה"ל ולהיות במקום יציב מספיק נפשית וגופנית ולעמוד מולכם ולהגיד אני מאשים", אמר שנרב.

הפיגוע הקשה התרחש במעיין בדולב באוגוסט 2019. כאשר הגיעו האב איתן שנרב עם שניים מילדיו דביר ורנה למעיין, הפעילו המחבלים את מטען החבלה שהטמינו קודם לכן במקום. כתוצאה מהפיצוץ העז נרצחה רנה, ואחיה ואביה נפצעו באורח קשה ובינוני. 3 המחבלים שביצעו את הפיגוע, חברי החזית העממית לשחרור פלסטין, נלכדו על ידי כוחות הביטחון כשבידיהם מטען חבלה נוסף מוכן להפעלה.

תגיות:דביר שנרבפיגועמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה