חדשות בארץ

נתניהו המריא לרומא: "האופוזיציה מנסה לדרדר את המדינה לאנרכיה"

בשיחה עם כתבים לפני המראתו לאיטליה, אמר ראש הממשלה כי המאמצים להגיע להבנות על הרפורמה המשפטית נתקלים בסירוב של האופוזיציה: "לא ניתן לאף אחד לשבש את הדמוקרטיה הישראלית"

נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)נתניהו (צילום: ALEX KOLOMOISKY/POOL)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (חמישי) למחאות נגד הרפורמה המשפטית. בשיחה עם כתבים בנתב"ג, לפני המראתו לרומא לפגישה עם ראש ממשלת איטליה ג'ורג'ה מלוני, אמר נתניהו: "אנחנו ממשיכים במאמצים לנסות להגיע להבנות לגבי הרפורמה המשפטית. לצערי, עד עכשיו כל המאמצים האלה נתקלו בסירוב גורף ומוחלט של האופוזיציה וניסיונות לדרדר את המדינה לאנרכיה".

"הנושא כאן הוא בכלל לא הרפורמה המשפטית, המטרה כאן היא להפיל ממשלה שנבחרה באופן דמוקרטי רק לפני כמה חודשים ולהביא לבחירות שישיות", הוסיף נתניהו. "אנחנו נעשה הכל כדי למנוע את שיבוש חייהם של אזרחי המדינה, ואנחנו לא ניתן לאף אחד לשבש את הדמוקרטיה הישראלית ולבטל את החלטת הרוב במדינת ישראל כפי שבאה לידי ביטוי בבחירות האחרונות".

נתניהו התייחס בדבריו לפגישה שקיים קודם לכן בנתב"ג עם מזכיר ההגנה האמריקני, לויד אוסטין, שהגיע לביקור בישראל: "סיימתי עכשיו פגישה חשובה ומקיפה עם מזכיר ההגנה של ארה"ב. מאוד הערכתי את הדברים שאמר בשם הנשיא ביידן, וגם בשמו, על המחויבות של ארה"ב לבטחונה של ישראל. השיחה התמקדה בראש ובראשונה במאמצים המשותפים שלנו למנוע מאיראן להשיג נשק גרעיני".

"אם יש אנשים בטהראן שחושבים שאיראן יכולה להתקדם באין מפריע לנשק גרעיני – הם טועים", הצהיר ראש הממשלה. "אני מזהה שינוי ביחס לאיראן בחודשים האחרונים, הן בארה"ב והן במדינות מערב אירופה ובמערב בכלל. אני רואה צורך וחובה להעצים את הגישה הזאת, התקיפה יותר, מול איראן, וזה כמובן יעמוד במרכז המפגש שלי עם ראש ממשלת איטליה כפי שזה עמד במרכז המפגש שלי עם הנשיא מקרון. אני מתכוון לקיים שיחות דומות עם מנהיגים מרכזיים באירופה בזמן הקרוב".

תגיות:איראןבנימין נתניהוהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה