חדשות בארץ

בן גביר התעמת עם מפגינים: "לא ניתן לאנרכיסטים לחסום את נתב"ג"

השר לביטחון לאומי נכנס לחפ"ק המשטרתי בנתב"ג, לאחר שהתעמת עם מפגינים: "אנחנו נמנע אנרכיה", אמר

  • ט"ז אדר התשפ"ג
בן גביר (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)בן גביר (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
אא

"יום הזעם": מתנגדי הרפורמה המשפטית פועלים היום (חמישי) במספר מוקדים בארץ, במטרה מכוונת לשבש את התנועה בכל רחבי הארץ.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיע להערכת מצב בחפ"ק המשטרתי בנתב"ג, עם מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון ומפקדת מרחב נתב"ג נצ"מ אתי גניס. קודם לכן התעמת בן גביר עם מפגינים בנתב"ג. "לא ניתן לאנרכיסטים לחסום את נמל התעופה. אנחנו נמנע אנרכיה", אמר להם השר.

יו"ר המחנה הממלכתי ח''כ בני גנץ פנה ליועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה, בבקשה להתערבות דחופה שלה במניעת כניסתו של בן גביר לחפ"ק. "אני מבקש לאסור את כניסתו של השר לביטחון לאומי לחדר הפיקוד הקדמי של המשטרה במהלך המחאות היום, ולהורות לו לעמוד בהנחיות החוק, ולהסיר ידיו ממעורבות ומתן הנחיות למפכ"ל המשטרה ולמפקדיה בכל הנוגע להפגנות", לשון גנץ.

עוד הוסיף יו"ר המחנה הממלכתי: "השר מכנה את המפגינים 'אנרכיסטים', עושה שימוש פוליטי במשטרת ישראל ובמתקניה, מתייצב בחדרי הפיקוד הקדמיים, מחלק הוראות למפקדי המשטרה ומביים לעצמו תמונות בהן פועל לקיבוע תודעה נגד המחאה".

מפקד מחוז מרכז במשטרת ישראל, ניצב אבי ביטון, התריע אמש כי במידה וייחסמו צירי התנועה המובילים לנתב"ג כוחות הבטחון לא יוכלו לטפל באירוע חירום בשטח השדה במקרה הצורך.

"משטרת ישראל רואה בזכות המחאה אבן יסוד במדינה דמוקרטית ולכן אנו מאפשרים לכל אזרח לממש את זכותו הבסיסית ולהפגין אך יחד עם זאת צריך לזכור כי יש משמעות מיוחדת לחסימת נתב״ג בכניסות לשדה ובתוך השדה", אמר ניצב ביטון.

"יש לזכור כי מחר צפויים לעבור בנתב״ג עשרות אלפי טסים ונוחתים ומאות מטוסים שיינחתו וימריאו לכן אנו חייבים את הצירים לנתב״ג ובין הטרמינלים פנויים לטובת כוחות הבטחון וההצלה. אני פונה לציבור ומבקש לחדד כי חסימת ציר תנועה בסביבת נתב״ג ובתוכו עלולה להסתיים באסון בזמן של אירוע חירום. אני חוזר שוב ומבקש מהציבור שלא לחסום נתיבי תנועה ולא לעכב את התנועה במכוון".

תגיות:יום זעםאיתמר בן גבירהרפורמה המשפטית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה