חדשות בארץ

בעקבות החיסול בג’נין: חשש מפיגוע נקמה ביו"ש ובמזרח ירושלים

עקב חיסולי המחבלים וחילופי הירי אתמול בג'נין, בצה"ל נערכים לאפשרות של ניסיונות נקמה בפיגועים ביהודה ושומרון ומזרח ירושלים

  • ט"ו אדר התשפ"ג
בית המחבלים בג’נין. Nasser Ishtayeh/Flash90בית המחבלים בג’נין. Nasser Ishtayeh/Flash90
אא

לאור ההצלחה המבצעית אתמול (שלישי) בג'נין וחיסולו של מבצע הפיגוע בחווארה, בצה"ל נערכים שוב לאפשרות של פיגועי נקמה ביהודה ושומרון ומזרח ירושלים.

כוחות הביטחון פעלו אתמול בשתי גזרות שונות, בג'נין ובשכם, נגד חוליית הטרור שעומדת מאחורי הפיגוע בחווארה. בג'נין פשטו כוחות הימ"מ והשב"כ על בית מחבלים, בהם שהה גם המחבל עבד אל-פתח חרושה שהרג את האחים יניב הי"ד לפני עשרה ימים. במקום התנהלו חילופי אש עם חמושים פלסטינים, כשבמהלכם חוסל המחבל. במהלך המבצע, שני לוחמי ימ"מ נפצעו קל ופונו במסוק צבאי לבית החולים רמב"ם בחיפה. הפלסטינים דיווחו אתמול על שישה הרוגים בחילופי האש, כאשר ארבעה מהם היו במבנה המחבלים בג'נין.  במקביל, כוחות דובדבן עצרו את שני בניו של המחבל בשכם, שחשודים בתכנון וביצוע הפיגוע בחווארה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "לוחמי צה"ל, השב"כ והימ"מ חיסלו היום את המחבל המתועב שרצח בדם קר את שני האחים המקסימים הלל ויגל יניב ז"ל. לוחמינו האמיצים פעלו באופן כירורגי בלב מאורת המרצחים. אני משבח אותם ושולח איחולי החלמה לפצועים מקרב כוחותינו. כפי שאני חוזר ואומר, פעם אחר פעם: מי שיפגע בנו - דמו בראשו".

אמש ביקרו מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי ומפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן את הפצועים בבית החולים. כהן אמר: "פעלתם במקצועיות באומץ ונחישות בקרב ירי מטווח קצר למול המחבלים והצלחתם לנטרל אותם".

במקביל לכוננות הגבוהה במערכת הביטחון, נמשכת הפעילות במסגרת מבצע "שובר גלים". כוחות משולבים של מג"ב, שב"כ וצה"ל פעלו שלשום בלילה במספר מוקדים ועצרו שלושה פעילי טרור.

תגיות:חדשותג'נין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה