חם ברשת

שלמה ארצי מגיב לעליהום עליו מצד אנשי השמאל: "אני מפחד רק מהקדוש ברוך הוא"

אחרי שבוע של שתיקה - שלמה ארצי מגיב לעליהום עליו מצד אנשי השמאל, ובמיוחד לאחינועם ניני ויריב אופנהיימר - שקראו להחרים את הופעותיו באם לא יחווה דעה על המחאה בארץ

אא

שלמה ארצי מגיב לעליהום עליו מצד אנשי שמאל, וביניהם יריב אופנהיימר - שאיים על ארצי בחרם, באם לא יביע דעתו על המחאה בארץ, בטור הקבוע שלו."ארצי מפקיר את הקהל ששתה בצמא את שיריו", כתב אופנהיימר בטור דעה שפרסם לאחרונה. "הוא נותן לישראל החופשית והליברלית להיאבק על חייה כשהוא מביט מהצד, שותק ומזיק למחאה".

עוד הוסיף אופנהיימר ואמר כי אם שלמה ארצי לא יצטרף להפגנות של אנשי השמאל ברחבי הארץ, הוא יוחרם - אלא אם כן יתחרט. "בקרוב המערכת תוכרע ולא יהיה עוד צורך בטרמפיסטים של הרגע האחרון", כתב אופנהיימר, תוך שהוא מפנה אצבע מאשימה אל שלמה ארצי ומדגיש: "ההיסטוריה תזכור את מי שעלה על העגלה והשפיע ברגעים הקשים ולא את מי שמהמר על הסוס המנצח בקו הסיום".

אך ארצי מצדו עמד מן הצד ושתק - עד להופעה שלו השבוע, שבה בחר להגיב ואמר כך: "זה כבר שבוע ימים שאני שומע מכל הכיוונים למה אני לא משמיע את קולי והאם אני מפחד להשמיע את קולי. אז קודם כל אני רוצה להגיד שאני מפחד וחרד ממה שקורה בארץ, שמשנה את פניה. וחוץ מזה, אם אתם רוצים לדעת באמת ממה אני מפחד בלילה, זה מהקדוש ברוך הוא.

"ובאשר לקול שלי אם הוא נשמע או לא נשמע, אני אגיד לכם את האמת, אני תמיד חשבתי שהדעות שלי, המחשבות והאמונות שלי, נמצאות בתוך השירים שלי. אבל אנחנו נמצאים בסיטואציה ואני באמת חרד מה יהיה איתנו, קודם כל מהמהירות שזה קורה, מהשינויים, שיקח לנו את הצביון. ואני אגיד לכם משהו, אני כל הזמן מדבר עם עצמי ששנאת חינם פילגה את עם ישראל לפני אלפיים שנה וכדאי שנזכור את זה".

לכתבות נוספות בנושא:

הרשת עוטפת את שלמה ארצי באהבה, וזועמת על יריב אופנהיימר ואחינועם ניני 

תגיות:שלמה ארצימהומותעליהוםיריב אופנהיימר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה