חדשות בארץ

"הם חגגו את הרצח של הילדים שלי": אסתי יניב מזועזעת מהקמפיין למען תושבי חווארה

אסתי יניב הזדעזעה לשמוע על קמפיין התמיכה בתושבי חווארה: "הם חילקו בקלאוות וחגגו את הרצח של הילדים שלי"

  • ט' אדר התשפ"ג
(צילומים: Nasser Ishtayeh / Flash90)(צילומים: Nasser Ishtayeh / Flash90)
אא

אסתי יניב, ששכלה השבוע את שני בניה והלל ויגל הי"ד שנרצחו מטווח אפס בפיגוע הירי בחווארה, נחרדה לשמוע על קמפיין התמיכה בתושבי הכפר חווארה שהוביל איש השמאל יאיא פינק.

"הזדעזעתי מהקמפיין החשוך הזה", אמרה יניב בכאב. "אני צופה כל יום בכפר המרצחים חווארה, פה הרוצח של הילדים שלי מסתובב, פה חילקו בקלוואות וחגגו אחרי הרצח של הילדים שלי".

עוד הוסיפה האם השכולה: "עם ישראל, אסור לנו להתבלבל. אנחנו עם חפץ חיים והם עם חפץ במוות. מול הקמפיין החשוך הזה יצאנו לקמפיין שיוסיף אור טוב וחסד בעולם. קמפיין שיחזק את ההתיישבות, יגדיל את לימוד התורה ויחזק ויחבק את החיילים הלוחמים שלנו. אנחנו קוראים לכל עם ישראל: הצטרפו אלינו תעזרו לנו להוסיף חסד ואור לזכרם הטהור של ילדיי".   

אמש הגיע שר השיכון יצחק גולדקנופף לניחום אבלים בבית משפחת יניב. "השומרון הוא בלב שלנו במקום הראשון במשרד השיכון ואנחנו נדאג ליישב את השומרון", אמר גולדקנופף.

שר השיכון סיפר על שיחה שקיים עם סבם של הנרצחים, הרב שבתאי נאמבורג, שביקש ממנו לסייע לישיבת ההסדר בגבעת אולגה בה למד יגל הי"ד. "זאת ישיבה מיוחדת עם חיבור וחום מיוחד לכל תלמיד - חשוב מאד לסייע לה לבניין גדול ומרווח, למקום טוב ונורמלי לגדול בו", אמר הסב.

שר השיכון התפעל והבטיח לסייע: "על מה הסבא דואג היום? שעוד אלפי תלמידים שיוכלו ללמוד תורה במקום שבו נכדו שנרצח למד תורה. לא ביקשת ממני נחמה, אלא רק לדאוג שמשרד השיכון יעזור לישיבה בגבעת אולגה של הנכד שנרצח. אני אפעל יחד עם מינהל מקרקעי ישראל לדאוג שיהיה לכם מקום של תורה בישיבת אולגה".

תגיות:חווארהמשפחת יניבאסתי יניב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה