חדשות בארץ

בגין תקיפת שוטר: כתב אישום נגד ח"כ עופר כסיף – בכפוף לשימוע

היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, החליטה לזמן את ח"כ עופר כסיף לשימוע לפני הגשת כתב אישום נגדו בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות

כסיף (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)כסיף (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הודיעה היום (רביעי) לבא כוחו של ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) כי היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, שוקלת להעמידו לדין בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, וזאת בכפוף לשימוע שייערך לו. ההחלטה התקבלה על דעתו של פרקליט המדינה, עמית איסמן.

התקרית בה כסיף היה מעורב התרחשה בדרום הר חברון במאי 2022, במהלך הפגנה שהתקיימה במחאה על פסק דינו של בית המשפט העליון שהורה על פינוי כפרים באזור. במסגרת היערכות כוחות הביטחון, הוצאו צווים שהורו על הגבלת תנועת אוטובוסים והכריזו על מוקדים שונים במרחב כשטח צבאי סגור.

למרות זאת, התקיימה הפגנה במרחב ובמהלכה הודיע קצין משמר הגבול לכסיף כי אין באפשרותו להיכנס עם רכבו לכיוון קהל המפגינים שעמד במרחק קצר ממנו, ויותר לו מעבר רגלי.

למרות זאת, כסיף ביקש להיכנס עם רכבו למתחם ההפגנה. בינו לבין השוטרים התפתח ויכוח, שבסיומו נכנס כסיף לרכבו והחל בנסיעה איטית עד שפגע ברגלו של שוטר שחסם את דרכו. בתגובה היכה השוטר על מכסה המנוע של הרכב וצעק על כסיף. על פי התיעוד מהאירוע, כסיף יצא מהרכב, התעמת עם השוטר וחבט בראשו. התיעוד חולל סערה ציבורית, והמשטרה פנתה לבהרב מיארה בבקשה לאשר פתיחת חקירה פלילית נגד כסיף.

תגיות:עופר כסיףגלי בהרב מיארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה