חדשות בארץ

בזמן הלוויה: כוחות הביטחון עצרו את המחבלים שרצחו את אילן גנלס הי"ד

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו במחנה הפליטים עקבת ג'אבר שני מחבלים, החשודים בביצוע פיגוע הירי בכביש 90 בו נרצח אילן גנלס הי"ד. גנלס הובא למנוחות בבית העלמין קלאוזנר ברעננה

זירת הפיגוע (צילום: Erik Marmor/Flash90)זירת הפיגוע (צילום: Erik Marmor/Flash90)
אא

(עודכן: 14:47)

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו היום (רביעי) במחנה הפליטים עקבת ג'אבר סמוך ליריחו, ולכדו שני מחבלים החשודים בביצוע פיגוע הירי סמוך לצומת בית הערבה בכביש 90 בו נרצח אילן גנלס הי"ד.

הכוחות כיתרו מספר בתים במחנה הפליטים על בסיס מידע מודיעיני שהתקבל מהשב"כ, ובמקום התפתחו חילופי אש. מחבל נוסף שניסה להימלט ממעצר נורה ונפגע.

בהודעה משותפת לצה"ל ולשב"כ נמסר כי "במהלך המעצר זוהתה פגיעה בפעיל שניסה להימלט מביתם של המפגעים בעת המעצרבפעילות נתפסו אמצעי לחימה שהיו ברשות המחבלים. החשודים שנעצרו הועברו להמשך חקירת שב"כ".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "לפני זמן קצר לכדנו חוליה של שלושה מחבלים שאחראים לרציחתו של אילן גנלס ז"ל. אני מצדיע לצה"ל ושב"כ על איתור המחבלים בזמן קצר וביצוע פעולה מדויקתכל מי שינסה לפגוע בנו - דמו בראשו".

שר הביטחון יואב גלנט אמר: "אני מברך את כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב על לכידתם של שני המחבלים הנתעבים שרצחו את אילן גנלס ז"ל בפיגוע בציר 90. ידע כל מחבל כי ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע אליו".

בעת פעילותם של הכוחות במחנה הפליטים, החלה בבית העלמין הישן קלאוזנר ברעננה הלווייתו של גנלס הי"ד. אלפי בני אדם נענו לקריאות ברשת והגיעו ללוות אותו למנוחות.

גנלס (27), תושב העיר ווסט הטרפורד שבמדינת קונטיקט, עלה לארץ ושירת בצה"ל כחייל בודד. לאחר מכן שב לארה"ב והשלים לימודים באוניברסיטת קולומביה. לבקשת משפחתו, הלווייתו התקיימה בישראלהוריו, שהגיעו לארץ להלוויה, ישובו הערב לארה"ב וישבו שבעה בביתם.

תגיות:צה"לטרוראילן גנלס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה