ספרים

לומדים נ"ך ורוצים להבין אותו לעומק? זה הפתרון עבורכם

עד כמה אתם מכירים את הנ"ך? סדרת ספרי נביאים ראשונים תעזור לכם להעמיק את הידע עוד יותר

  • ז' אדר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בשקט בשקט, ללא פרסום מיותר, מוביל מכון "מקראות שלובות" שע"י עמותת "גומל חסד" מהפכה של ממש בעולם הספר התורני.

תחת הסלוגן "להבין נ"ך ברמה אחרת", ירדו לדפוס בזה אחר זה כרכי הנ"ך המהפכני המבוססים על גדולי מפרשי המקרא, וכעת ניתן לברך על המוגמר עם סיום הדפסת ספרי "נביאים ראשונים" בשישה כרכים.

בדומה לש"סים המבוארים, גם "מקראות שלובות" משלב את הפירוש לצד מילות המקרא. הפירוש מנוסח בשפה קלה ובהירה כדי שכל לומד יוכל להבין, וכולל הפניה להערות עיוניות למי שמעוניין להוסיף ולהתעמק.

סדרת "מקראות שלובות" נערכה ע"י צוות תלמידי חכמים וזכתה באופן נדיר להסכמות נלהבות מרבני כלל העדות והחוגים מכל קצוות הקשת בעולם היהודי בארץ וברחבי תבל. חסידים, ליטאיים, ספרדיים, דתיים וכמובן גם הרבנים הראשיים לישראל.

כרכי הנ"ך והמגילות שיצאו לאור ע"י "מקראות שלובות" מפארים את בתיהם של גדולי הרבנים, מחנכים ותיקים, ולא רק. אופן ההנגשה הייחודי של המקרא הפך את הסדרה למוצר בסיסי בכל בית יהודי ומפאר את הסלון של כל מי שחשקה נפשו ללמוד נביאים וכתובים.

על מנת להבין עד כמה הובילה סדרת "מקראות שלובות" למהפך בעולם הספר התורני, מומלץ להיכנס לאתר הרשמי של מכון "מקראות שלובות". תחת הכותרת "הכל מונ"ך לפניכם!" מתאפשר לכם לבחון את עצמכם ולגלות עד כמה אתם מכירים את הנ"ך.

מתוך רצון שכל בית יהודי יוכל לפאר את הסלון עם הסדרה המבוקשת, במכון "מקראות שלובות" יוצאים כעת במבצע חסר תקדים. עבור סט מהודר הכולל שישה כרכים במארז מפואר שמחירו 300 ₪, תשלמו עכשיו במחיר השקה רק 130 ש"ח בלבד, כשהמחיר כולל משלוח חינם עד הבית! המבצע לזמן מוגבל והמחיר יכול להשתנות בכל עת.

עכשיו זה ברור. מיקומה של סדרת מקראות שלובות בארון הספרים של כל בית יהודי מובטח. השאלה היא רק כמה זמן ייקח עד שהסדרה הזו תגיע גם לארון הספרים שלך. האם זה יקרה עכשיו, ויתאפשר לך לרכוש את הסדרה במחיר השקה חלומי, או שזה יקרה בעתיד הלא רחוק במחיר מלא.

איך עושים את זה? פשוט מאד. לחצו עכשיו על הקישור ותגשימו לעצמכם חלום. כעת זה קל מתמיד, ואתם ממש לא רוצים לפספס את ההזדמנות הזו.

לרכישת סדרת הספרים "מקראות שלובות", לחצו כאן.

תגיות:ספריםנ"ך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה