סלבס בהתחזקות

אדל בספלוב עברה ניתוח להסרת גידול: "הייתה לי השגחה עליונה"

"בזכות כל התפילות לאבא שבשמיים, אין עוד מלבדו": כוכבת הריאליטי שיתפה כי עברה ניתוח להסרת גידול סרטני, והודתה על השמירה המיוחדת לה זכתה

  • ז' אדר התשפ"ג
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

כוכבת הריאליטי אדל בספלוב שיתפה הבוקר (שלישי) בתהליך הרפואי שעברה לאחרונה, לאחר שעברה ניתוח להסרת גידול סרטני בבלוטת התריס. "רוצה להגיד תודה לשם, אין עוד מלבדו", כתבה.

"לפני שלושה שבועות טלפון מאיריס הרופאה האנדיקרינולוגית שלי המדהימה", תיארה בספלוב בחשבון האינסטגרם שלה. "'בואי אלי למחלקה הגיעו תוצאות'. עכשיו, כמו שאני רואה סרטים כשקוראים למישהו לבוא למחלקה, זה לא טוב. אמרתי לה בטלפון בקול של בכי, 'איריס מה יש לי סרטן?'".

כאשר הרופאה עדכנה אותה כי יש לה סרטן בבלוטת התריס, נשברה בספלוב. "אני אישה מאוד חזקה, פרצתי בבכי", סיפרה. "הייתי לבד בבית, בכיתי כמו שלא בכיתי מהלידה של ליב. לא הבנתי כל כך מה יש לי".

"ואז טלפון נוסף, איריס מסבירה לי שזה סרטן שההחלמה שלו היא עד 100%, גיליתי אותו בשלב ברוך השם יחסית מוקדם, צריך ניתוח כריתה של בלוטת התריס וזה בעזרת השם מאחורי", הוסיפה. "ואז התחלתי את התהליך, קבעו לי ניתוח. אתמול עברתי ניתוח לכריתה של בלוטת התריס, הגוש היה לא קטן אבל כמו שאתם מכירים אותי הכל קטן עליי".

בספלוב הדגישה כי היתה זו "השגחה עליונה", לדבריה, כיוון שאחת העוקבות אחריה באינסטגרם כתה לה כי יש לה בליטה חשודה בצוואר, ושתיבדק. זכות הגילוי המוקדם חסכה בספלוב סבל רב וסכנה גדולה: "רוצה להגיד כי בטח יהיו מיליון שאלות, לכו להיבדק. נשים שחוו בעיות בבלוטת התריס בהריון לכו תעשו אולטרסאונד צוואר. הייתה לי השגחה עליונה, שמירה מלמעלה מטורפת. מישהי שלחה לי הודעה באינסטגרם שנראה שיש לי בליטה שאבדוק, ישר הלכתי לבדוק, הבדיקות שם כולן היו תקינות, רק האולטרסאונד הראה על ציסטה ומשם ביופסיה ומשם סרטן. לי זה נגרם מההריון של ליב. כמה זה חשוב, לכו להיבדק, זה יכול לקרות בכל גיל".

"רוצה להגיד תודה לשם, אין עוד מלבדו", הוסיפה בספלוב. "הייתי אמורה לעבור ארבעה-חמישה ימי אישפוז ויצאתי אפילו בלי נקז בזכות כל התפילות לאבא שבשמיים. תעריכו את החיים, תחיו כאילו אין מחר. יום שעובר לא חוזר, תודו לשם כל יום שאתם בריאים והמשפחה שלכם בריאה, תשמרו אותם קרוב קרוב אליכם כי החיים האלה לא מובנים מאליו. ברוך השם, נקווה שהכל מאחורי. אז ביי ביי לסרטן הזה, להתראות לך, שלא ניפגש יותר לעולם".

תגיות:ניתוחאדל בספלוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה