מעניין

הטיפ ששווה מיליון (צפיות): זה מה שיקרה לספה שלכם אם תניחו עליה... קוביות קרח

אל תגידו שלא אמרנו: הכתבה הזו מרכזת את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתמודד עם כתמים שנוצרו על ספת בד, גם כאלה קשים שנדמה שאי אפשר להסיר. ממה מתחילים ולמי זה לא מתאים? אל תשכחו לגזור ולשמור לפני פסח 

אא

אל תגידו שלא אמרנו: הכתבה הזו מרכזת את כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להתמודד עם כתמים שנוצרו על ספת בד, גם כאלה קשים שנדמה שאי אפשר להסיר. 

דם, פירות שנמעכו ישר על הספה, קפה, שמן, בוץ, ולמטופלות בילדים אפילו כתמי שתן: את כל אלו ניתן להסיר בעזרת התרסיס שתיכף נלמד אתכם, אך לפני הכל, בכל כתם שהוא - השלב הראשון שאתם צריכים לעשות הוא (וגם לנו לקח רגע ושניים לקלוט את מה שכתוב) להניח כמה קוביות קרח על הכתם שאותו אתם רוצים לנקות, ולהשאיר אותם שם למשך חצי שעה עד שעה. 

כמובן, אחרי שהקרח נמס על הכתם, ערבבו בתוך בקבוק שפריצר שתי כפות חומץ לבן בתוך ליטר מים, רססו על הכתמים והתחילו לשפשף אותם באמצעות מברשת עם מעט סבון כלים. 

ניתן גם לערבב את סבון הכלים בתוך בקבוק השפריצר, ביחד עם החומץ.

אם הכתמים קשים במיוחד יש להוסיף כף סודה לבקבוק השפריצר, ולהמתין כשעתיים עד שמשפשפים אותם. אם תוסיפו לשפריצר גם כמה טיפות שמן לבנדר או שמן אתרי אחר, הוא יסלק ריחות בלתי נעימים שדבקו בספה כמו ריח שתן או עובש. 

האותיות הקטנות:

1. בצעו בדיקה 'מדגמית' על הספה שלכם במקום נסתר לעין, כדי לוודא שהבד שלה הוא כזה שניתן לנקות וכדי שלא ייגרם לה נזק כלשהו. 

2. חומץ אינו מתאים לניקוי ספות מחומר אחר כמו עור, דמוי עור או זמש. גם אם יש בספה שלכם חומרים נוספים בתוך הבד, כמו למשל סיבי משי, לא ניתן יהיה להשתמש עם חומץ. 

3. אם הספה שלכם מכילה קטיפה, התרחקו מהחומץ ואל תיקחו סיכון לשפשף איתו את הספות. 

תגיות:קרחניקויקוביותספה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה