חדשות בארץ

גלנט החליט: דני זקן ימונה לממלא מקום מפקד גל"צ

שר הביטחון יואב גלנט החליט למנות את העיתונאי דני זקן לממלא מקום מפקד גלי צה"ל, במקומה של גלית אלטשטיין המסיימת את תקופת כהונתה הזמנית

גלנט (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)גלנט (צילום: יונתן סינדל, פלאש 90)
אא

עם סיום תקופת כהונתה הזמנית של ממלאת מקום מפקד תחנת גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, החליט שר הביטחון יואב גלנט למנות את העיתונאי דני זקן לממלא מקום מפקד התחנה לתקופה בת שישה חודשים.

זקן (58) משמש ככתב המדיני-ביטחוני של העיתון גלובס. בעבר הוא שימש במגוון תפקידים עיתונאיים שונים ברשת ב' של קול ישראל, לרבות תפקידי כתב, עורך, מגיש ובתפקידים ניהוליים, וכן עבד כעורך ומגיש בגלי צה"ל. בנוסף שימש זקן כיו"ר אגודת העיתונאים ירושלים, חבר בהנהלת איגוד העיתונאים הבינלאומי IFJ, וכיום חבר במליאת מועצת העיתונות. זקן בעל תואר שני בתקשורת מטעם האוניברסיטה העברית ובוגר תוכנית לעיתונאים מצטיינים מטעם אוניברסיטת מישיגן.

מלשכת שר הביטחון נמסר, בנוסף, כי "בשבועות הקרובים תפעל ועדה מייעצת בהשתתפות אנשי תקשורת ונציגי ציבור אשר תמליץ על מתווה פעילותה של התחנה לרבות מיקומה במפת התקשורת הארצית והגדרת מאפייני תפקיד מפקד התחנה".

זקן הגיב בטוויטר על מינויו: "ההודעה תפסה אותי בבדיקה הביטחונית בשדה תעופה. חשבתי שאני מוכן אבל לא. מתרגש למדי. בתוך דקות מאות רבות של הודעות ברכה. תודה לכולם, תודה לכל מי שסייע בדרך לשם ולשר הביטחון על האמון. מפשילים שרוולים ובאים לעשות רדיו טוב ומקצועי והגון ומגוון".

תגיות:גלי צה"ליואב גלנטדני זקן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה