חם ברשת

חצי שנה לאחר שלקה בליבו – הספורטאי מתן בלו חזר לחיים

לאחר חודשים שהיה בין חיים ומוות, הספורטאי מתן בלו "חזר לחיים", כפי שכתב אחיו הקטן, שון, בפוסט ברשתות החברתיות: "בכל יום שעובר הוא חוזר אלינו מעט יותר"

  • ז' אדר התשפ"ג
בעיגול הקטן: מתן בלו. צילום מסך מעמוד האינסטגרם של מתן בעיגול הקטן: מתן בלו. צילום מסך מעמוד האינסטגרם של מתן
אא

הספורטאי מתן בלו (35), המוכר כמתמודד בולט בתוכנית "נינג'ה ישראל", עבר אירוע לבבי לפני כחצי שנה, זמן קצר לאחר שהתחתן. אתמול (שני), אחיו הקטן שון עדכן ברשת על מצבו של מתן ועל התמודדות המשפחה עם המצב הרפואי אליו נקלע.

"לפני כחצי שנה המשפחה שלי עברה משהו שנראה כמו טרגדיה. מתן אחי הגדול, חטף דום לב", כתב שון בפוסט שהעלה ברשת. "במשך חודשים ארוכים מתן היה בין חיים ומוות. אמנם המצב הרפואי היה מייאש, אבל אנחנו מכירים את מתן ולא הפסקנו להאמין בו לרגע. לא מזמן מתן חזר לחיים. בכל יום שעובר הוא חוזר אלינו מעט יותר".

בחודש ספטמבר האחרון, בלו לקה בליבו בזמן ששהה עם אשתו בארצות הברית. משפחתו העלתה באותה תקופה פוסט ברשתות החברתיות ובו נכתב: "חברים אהובים, ביום שני מתן חווה אירוע לבבי. הוא מאושפז כעת בבית חולים בניו יורק, עטוף בבני משפחתו ובחברים קרובים. אנו מבינים את הסקרנות ומעריכים את האכפתיות אך אנא אפשרו לנו, בני משפחתו, את הפרטיות ואת השקט כדי להמשיך לעמוד לצדו ולסייע. אנו מבקשים מכל אוהביו ואהוביו של מתן להתפלל. לקוות לטוב ולשלוח אנרגיות חיוביות. יש לו לב גדול והלב הזה ינצח".

 

תגיות:חם ברשתמתן בלו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה