חדשות בארץ

אבי מעוז התפטר מתפקידו כסגן שר: "אמשיך כשותף בקואליציה"

יו"ר מפלגת נעם הודיע על התפטרותו מתפקידו כסגן שר במשרד ראש הממשלה, אך ימשיך להיות חבר בקואליציה: "לתדהמתי גיליתי שאין כוונה רצינית לקיים את ההסכם הקואליציוני ביחס לרשות לזהות לאומית יהודית"

מעוז (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)מעוז (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, שיגר הערב (שני) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הודיע על התפטרותו מתפקידו כסגן שר והמשך חברותו בקואליציה כחבר כנסת מן המניין.

"לאורך כל הדורות ידע עם ישראל לשמור על היקר לו מכל – הזהות שלנו כעם יהודי, שמירה על קודשי ישראל והערצת ערכה הנעלה של המשפחה בישראל", כתב מעוז במכתבו. "עם כינונה של הממשלה שמחתי להיות חלק ממנה, כפי שבא לידי ביטוי בהסכם הקואליציוני".

"כידוע לך, ניסיתי לאורך כל החודשיים האחרונים, מאז כינונה של הממשלה, לפעול למימוש ההסכמים בינינו, תוך יצירת שיתוף פעולה עם חברי השרים, כדי לבטל את נהלי משרד החינוך, משרד הרווחה ומשרד הבריאות מתקופת ממשלת לפיד, נהלים אשר עניינם לשנות את מושגי היסוד שלנו כעם ישראל ושל המשפחה היהודית. עוד ניסיתי, יחד עם חבריי לקואליציה, להביא לכתיבת עמדת מדינה חדשה לבג''ץ הכותל, לפיה הממשלה תפעל לשמור על קדושת הכותל ותעצור את הפעולות לחלוקתו".

"כמו כן ניסיתי לפעול בכדי להחזיר את האב והאם לטפסים הרשמיים של משרדי הממשלה, כפי שהבטחנו לבוחרינו וכפי שנחתם בהסכם הקואליציוני איתנו, אך כל אלו לא צלחו לעת עתה. בנוסף, לתדהמתי גיליתי שאין כוונה רצינית לקיים את ההסכם הקואליציוני ביחס לרשות לזהות לאומית יהודית. אשר על כן, החלטתי להתפטר מתפקיד סגן השר במשרד ראש הממשלה ואמלא את שליחותי כחבר כנסת מן המניין בקואליציה".

כאמור, מעוז הבהיר כי אינו פורש מהקואליציה: "אמשיך בעזרת השם כשותף בקואליציה לתמוך בכל המהלכים אשר סיכמנו עליהם יחדיו, ובין היתר בחקיקה הכל כך חשובה להשבת האיזון בין הרשויות המחוקקת והשופטת ועוד".

תגיות:אבי מעוזבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה