חדשות בארץ

ההורים ששכלו את הלל ויגל יניב הי"ד: "עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה"

הרב שלום ואסתי יניב, הוריהם של שני האחים שנרצחו בפיגוע הירי בחווארה, משתפים באסון הקשה: "במקום להוביל ילדים לחופה, אנחנו צריכים לקבור אותם"

  • ו' אדר התשפ"ג
הלל ויגל יניב הי"ד (תמונות - מתוך הרשת. לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)הלל ויגל יניב הי"ד (תמונות - מתוך הרשת. לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
אא

הרב שלום ואסתי יניב, הוריהם של הלל ויגל הי"ד שנרצחו בפיגוע הירי בחווארה, שיתפו היום (שני) בתחושות הקשות המלוות אותם מאז האסון הנורא. "אין מילים כדי לתאר אסון כזה. מה אפשר להגיד? במקום להוביל ילדים לחופה, אנחנו צריכים לקבור אותם", אמרה אסתי.

היא סיפרה על הילדות בגוש קטיף ועל אהבתה למדינה ולצבא למרות סטירת הלחי המצלצלת לדבריה שקיבלה מהמדינה: "שלחתי את שני הילדים שלי לצבא. לא השתמשנו בזה ככלי פוליטי. אנחנו רוצים אחדות. אסור לפגוע בצבא".

"אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו אובדן כזה. אנשים אחים אנחנו, ואנחנו רוצים גם באמת להוכיח שעם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה", אמרה האם וציינה כי בני המשפחה מתגוררים ביישוב הר ברכה מאז 1989, והם רוצים שישיבו להם את תחושת הביטחון במקום..

האם השכולה קראה לאחדות בין חלקי העם השונים: "אנחנו אוהבים את המדינה, אוהבים את הצבא ורוצים ביטחון. אנחנו רוצים אחדות, הצבא הוא של כולם ואנחנו לא משתמשים בו לשום דבר פוליטי".

רחל, אחותם של הלל ויגל, אמרה: "אנחנו משתדלים לקבל באהבה את הבשורה הקשה שהקדוש ברוך הוא נתן לנו אתמול. זה קשה וזה כואב, אבל אנחנו חזקים, ועם ישראל עבר כל כך הרבה דברים אחרים. אני בטוחה שנעמוד בזה".

"אני אמשיך לגור כאן, וליישב את ארץ ישראל. הלל ויגל היו רוצים שנתאבל, אבל נמשיך וגם נשמח ונחגוג", אמרה רחל. "לא חשבתי שאגיע לסיטואציה כזו, בטח שלא בגיל הזה. אבל מה שהשם נותן, אנחנו מודים. אנחנו לא מבינים את זה, אבל כנראה שזה מה שהמשפחה הזאת צריכה. אנחנו לא מבינים וגם לא נבין את זה, אבל זה מה שיש".

שני האחים הלל ויגל הי"ד יובאו למנוחות בשעה 14:00 בצהריים בהר הרצל בירושלים. 

תגיות:פיגוע בחווארההלל יניביגל יניב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה