חדשות בארץ

גלנט בזירת הפיגוע: "צפויים ימים קשים. אסור לקחת את החוק לידיים"

שר הביטחון סייר בזירת הפיגוע בחווארה ושמע סקירה על פרטי הפיגוע, המהומות בכפר והמאמצים לאיתור המחבלים: "הנחיתי להיערך כנגד כל האיומים וללכוד את המחבלים. קורא לכולם להרגיע את הרוחות"

גלנט בחווארה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)גלנט בחווארה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
אא

שר הביטחון יואב גלנט סייר הבוקר (שני) בזירת הפיגוע בכביש חווארה שבשומרון. הוא קיבל סקירה ממפקד הפיקוד האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל אבי בלוט ומח"ט שומרון, אל"מ שמעון סיסו, על פרטי פיגוע הירי, המהומות שאירעו הלילה בחווארה והמאמצים המודיעיניים והמבצעיים לאיתור המחבלים.

"אנחנו צפויים לימים מורכבים, אולי אפילו ימים קשים", אמר גלנט בתום הסיור. "זה יכול להיות כאן ביהודה ושומרון, בגזרת ירושלים או בגזרת עזה".

"הנחיתי בצורה חדה וברורה את צה"ל, שב"כ וכוחות מג"ב – היערכות מלאה כנגד כל האיומים, בהגברת הפעילות בשטח, תוספת כוחות, מרכיבי הגנה על היישובים ועל הצירים, וכמובן: לכידת המחבלים שרצחו אתמול את הלל ויגל יניב, והבאתם לבית משפט או לבית קברות, לפי ההתפתחות בשטח".

"אנחנו לא נאפשר טרור כנגד ישראלים ונפעל ככל שנדרש", הדגיש גלנט. "יחד עם זה, אני קורא לכולם להרגיע את הרוחות, לצנן. אין לגיטימציה ואי אפשר לפעול מהבטן, אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר מצב שבו אנשים לוקחים את החוק לידיים, אני מבקש מכולם להישמע להוראות החוק, ובעיקר לסמוך על צה"ל וכוחות הביטחון, אנחנו עושים את העבודה".

"כחייל ותיק, אני מכיר הרבה בקרים קשים בהם התעוררתי למציאות קשה, אחרי מבצעים או פיגועים. אני יודע שאנחנו נתגבר על האירוע הזה, נתאחד, נפעל במשותף, נשמור על הביטחון, נשמור על החיים של אזרחי ישראל ונסמוך על כלי המגן שלנו – צה"ל וארגוני הביטחון".

תגיות:יואב גלנטהפיגוע בחווארה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה