חדשות בארץ

אחרי הפיגוע: ועדת השרים לחקיקה אישרה לקדם חוק עונש מוות למחבלים

ועדת השרים לחקיקה אישרה לקדם את הצעת החוק של עוצמה יהודית, לפיה בית המשפט יוכל להטיל עונש מוות על מי שרצח אזרחים ישראלים על רקע לאומני. ההצעה תעלה להצבעה טרומית בכנסת, ולאחר מכן הקבינט המדיני-ביטחוני ידון בנוסח החוק

בן גביר (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)בן גביר (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)
אא

ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה היום (ראשון) את הצעת חוק עונש מוות למחבלים שהוגשה על ידי מפלגת עוצמה יהודית, וזאת זמן קצר לאחר הפיגוע בשומרון בו נרצחו שני ישראלים.

לפי החוק, בית המשפט יוכל להטיל עונש מוות על מי שעבר עבירת רצח על רקע לאומני נגד אזרחי ישראל. הוועדה החליטה, כי לאחר הצבעה טרומית על החוק יתקיים דיון בקבינט המדיני-ביטחוני שידון בנוסח החוק.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, מסר: "ביום קשה זה, שבו נרצחו שני אזרחים ישראלים בפיגוע טרור פלסטיני, אין יותר סמלי מהעברת חוק עונש מוות למחבלים. זהו חוק מוסרי, הוגן, שקיים גם בדמוקרטיה הגדולה בעולם ובוודאי במדינה שבה גל טרור פוקד את אזרחי המדינה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הוסיף: "נמשיך לפעול בכל האמצעים, בביטחון, בפעילות מבצעית ובחקיקה, כדי להרתיע את המחבלים ולשמור על ביטחון ישראל. התשובה שלנו לטרור היא להלום בטרור בעוצמה ולהעמיק את שורשינו בארצנו".

תגיות:בנימין נתניהואיתמר בן גבירעונש מוותטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה