סלבס בהתחזקות

הסטנדאפיסט עשה קידוש השם: "הציעו לי סכום גדול - ולא הסכמתי לחלל שבת"

הסטנדאפיסט בן בן ברוך (41) קידש לאחרונה שם שמיים כאשר חשף את עובדת היותו מקפיד על אורח חיים דתי ולא מסורתי - למרות שהוא אינו חובש כיפה לראשו לעת עתה

אא

הסטנדאפיסט בן בן ברוך (41) קידש לאחרונה שם שמיים כאשר חשף את עובדת היותו מקפיד על אורח חיים דתי - זאת למרות שכלפי חוץ הוא לא הולך עם כיפה. 

כשנשאל מתי בפעם האחרונה התפלל, הפתיע כשהשיב כי הוא לא רואה עצמו כמסורתי, אלא כדתי:

"אני מניח תפילין,והפעם האחרונה שעשיתי זאת הייתה הבוקר. שישה צומות בשנה, הכל. שבת כהלכתה, משתדל תפילות במניין, שלוש תפילות ביום. אורח החיים הוא דתי. אני אפילו לא אומר מסורתי, כי זה הרבה יותר ממסורתי. אנחנו שומרים שבת, נוטלים ידיים לפני האוכל. אני לא הולך עם כיפה אבל אני אדם מאמין מאוד ודתי".

עוד הוסיף וסיפר על ניסיון קשה במיוחד שאירע לו בתעשייה, כשהתבקש - לא פחות ולא יותר - להופיע ביום שישי בערב תמורת 150 אלף שקל. "אין דבר כזה אצלי", אמר כשנשאל מתי הופיע בפעם האחרונה בשבת.

"מהיום הראשון של הקריירה לא היה, ולא יהיה בעד שום סכום שבעולם, והיו פיתויים. יום שישי זה היום הכי חזק בסטנדאפ. אמרו לי שאטצרך להיות ממש טוב בשביל להצליח בלי יום שישי, ואני תמיד זוכר את המשפט הזה. לפני ארבע שנים, הציעלו לי 150 אלף שקל להופעה בשישי בערב במלון, מול מישהו מאוד מאוד עשיר שכולם יודעים מי זה, ולא הלכתי. הציעו לי לבוא להופיע בלי מיקרופון כדי לא לחלל שבת - אבל עמדתי על שלי. אמרתי: 'ביום שישי אני עושה קידוש עם הילדים'".

 

תגיות:שבתבן בן ברוך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה